گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

پیغام دیزا

دیزا (Disa)


سیستم دیزا به تماس گیرنده این امکان را می دهد که مستقیم و بدون حضور منشی ، به داخلی مورد نظر خود وصل شود. 

تماس گیرنده می تواند به پیغام اصلی (OGM) گوش دهد ، که شامل توضیح شماره هایی که وی باید برای وصل شدن به فرد یا گروه مورد نظر خود بگیرد. 

این سیستم (DISA) همچنین می تواند به استفاده کنندگان داخلی ، امکاناتی از قبیل شماره گیری با یکی از خطوط تلفن را ، زمانی که خارج از محل کار خود هستند ، ارائه دهد .

پیام اصلی می تواند تماس گیرندگان را در موارد زیر راهنمایی کند :

·         تماس با یک خط داخلی ، توسط وارد کردن شماره داخلی مورد نظر

·         تماس با یک شخص دیگر ، با استفاده از یکی از دیگر از خطوط تلفن متصل شده به سیستم

·         تماس با داخلی مورد نظر ، فقط با گرفتن شماره ای یک رقمی با استفاده از خدمات (مسئول)  دیزا

 

خدمات (مسئول) دیزا


این خدمات به تماس گیرنده این امکان را می دهد که فقط با وارد کردن یک رقم (فشار دادن یک کلید) به داخلی مورد نظر وصل شود . در این دستگاه برای هر پیام اصلی می توانید تا 10 مقصد را به عنوان مسئول دیزا معرفی و به هرکدام یک شماره یک رقمی (0 تا 9) اختصاص دهید ( تا 3 سطح می توان پیام اصلی تعریف شود).


پیام اصلی


هنگامی که تماس گیرنده ای با یکی از خطوط متصل به دیزا تماس بگیرد ، پیام اصلی یا صدای یک سوت کوتاه را خواهد شنید .

 هنگامی که مسئول دیزا فعال باشد ، پیام اصلی ، تماس گیرنده را برای گرفتن شماره های اختصاص داده شده به مسئولین مورد راهنمایی می کند. 

برای استفاده از خواص دیگر مانند برقراری ارتباط داخلی یا استفاده از خطوط تلفن ، تماس گیرنده باید به راهنمایی های که در پیام اصلی می شود ، توجه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد