نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188933100
گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک

تعیین سیستم شماره گیری

در این سیستم برای شماره گیری سه حالت مختلف وجود دارد که برای هر کدام از خطوط شهری می توانید حالت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این سه حالت عبارتند از :

  1. DTMF  : اگر این گزینه انتخاب شود ، وقتیکه داخلی با خط شهری شماره گیری می کند چه با سیستم تون و چه با سیستم پالس شماره گیری کرده باشد ، سیستم ، شماره گرفته شده را تبدیل به سیستم شکاره گیری تون کرده و سپس بر روی خط خواهد فرستاد. بنابراین زمانی این گزینه را انتخاب کنید که مرکز مخابراتی که خط به آن وصل است توانایی دریافت سیگنالهای تون را داشته باشد.
  2. PULSE  : اگر این گزینه انتخاب شود هنگامی که داخلی با خط شهری شماره گیری می کند چه با سیستم تون و چه با سیسیتم پالس شماره گیری کرده باشد ، سیستم شماره گرفته شده را تبدیل به سیستم شماره گیری پالس کرده و سپس بر روی خط خواهد فرستاد.
  3. C.BCK : اگر مرکز مخابراتی که خط به آن وصل است هم سیگنالهای تون را می تواند دریافت کند و هم پالس را و همچنین استفاده کننده از داخلی ها از سیستم شماره گیری پالس استفاده می کنند . هنگامی که شماره گیری با سیستم تون انجام گرفته باشد ، بازهم تبدیل به سیگنال پالس شده و بر روی خط فرستاده خواهد شد.



ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

خدمات شبکه دیجیتالی  ISDN

این شبکه برای انتقال و برقراری تماس دیجیتالی در دستگاههای سانترال پاناسونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این شبکه انتقال صدا و یا تصاویر را در فرمت دیجیتال انجام می دهد . خطهای  ISDN  اگر در دسترس باشند می توانند به خطوط عمومی شهری وصل شوند یا خطوط خصوصی (QSIG)  یا به ترمینال دستگاههای خاص ISDN  وصل شود.

 




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

Recall / Flash  یا دکمه Terminate

دکمه خاتمه به تماس هنگامی استفاده می شود که یک کاربر بخواهد تماس را قطع کند و تماس دیگری را برقرار نماید ، بدون اینکه گوشی را بگذارد .

حالت Flash / Recall

قطع خط و شنیدن بوق شماره گیری آخرین خط استفاده برای تماس توسط کاربر .

حالت Terminate

قطع خط و شنیدن بوق خطی توسط اولویت بندی خط خروجی مشخص شده را کاربر می شنود.

کلید Flash / Recall

از طریق برنامه ریزی سیستم می توان یکی از حالتهای زیر را انتخاب نمود.

- حالت قطع خط / قطع تماس

- حالت خاتمه تماس

- حالت دسترسی به خط خارجی (EFA)

دکمه Terminate

یک دکمه چند منظوره که می تواند به عنوان دکمه خاتمه تماس بکار برده شود.




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

ویژگی های خدمات خط E1

خطوط  E1  قابلیت انتقال 30 کانال صوتی 64 کیلو بایتی با سرعت انتقال 2/.48 مگابایت در ثانیه برای هر خط شهری و یا اختصاصی را دارد. صدا به صورت لرقام با کد پالس فرستاده می شود.

کارت  E1  ، 3 کانال مختلف را برای اتصالات با حداقل زمان پشتیبانی می کند که هر یک از این 3 نوع کانال می تواند 30 کانال از کارت  E1  را مطابق با نیاز مشتریها به کار گیرد.

 




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)


10 دلیل برای استفاده از IP-PBX به جای سیستم تلفن سانترال

1. نصب و راه اندازی ساده: سیستم های IP-PBX دارای رابط کاربری بر پایه وب هستند و از هر مکان روی شبکه می توان با استفاده از یک مرورگر وب به سیستم دسترسی داشت و تنظیمات و تغییرات مورد نظر را اعمال نمود در حالی که سیستم های تلفن سانترال باید از طریق نرم افزارهای خاص خود و یا شماره گیری کدهای خاص از روی تلفن برنامه ریزی شوند.

2. کاهش چشمگیر هزینه ها با استفاده از خدمات VoIP : با استفاده از سیستم های IP-PBX می توان مکالمات بین شهری و بین المللی را از طریق خطوط داده مانند اینترنت و یا شبکه های WAN بین شعب یک سازمان انجام داد و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های تلفن انجام داد. علاوه بر این، می توان مشترک خدمات VoIP شد و از قیمت پائین مکالمات بین المللی این سرویس نیز بهره برد.

3. عدم نیاز به سیم کشی اختصاصی برای شبکه تلفن: برخلاف تلفن سانترال که می بایست برای هر مشترک یک زوج سیم ارائه کرد و برای افزایش مشترکین و یا نصب سیستم سانترال، حجم قابل ملاحظه ای سیم کشی انجام داد، سیستم های IP-PBX می توانند از بستر شبکه موجود برای کاربران استفاده کند و نیاز به سیم کشی اختصاصی ندارند. برای مثال یک سیستم IP-PBX می تواند از شبکه LAN متصل شده به رایانه کاربر برای خط تلفن نیز استفاده کند. همچنین از یک خط LAN می توان به صورت همزمان برای تعداد زیادی کاربر استفاده نمود. از طرفی سیستم IP-PBX استفاده از شبکه بی سیم Wi-Fi در مکان هایی که امکان هیچ نوع سیم کشی وجود ندارد را ممکن می سازد.

4. عدم محدودیت در بکارگیری یک برند خاص: در سیستم های سانترال برای حفظ کارایی سیستم معمولا توصیه می شود که اجزاء سیستم مانند گوشی کاربران و دیگر سیستم های مکمل، از برند مشابه سیستم سانترال انتخاب شوند. در سیستم های IP-PBX به این علت که تمام تجهیزات مرتبط بر اساس استاندارد SIP ساخته می شوند، این محدودیت وجود ندارد و شما می توانید از هر برند مورد علاقه خود استفاده نمایید و در عین حال، هیچ کاهشی در کارایی سیستم مشاهده نخواهید کرد.

5. توسعه پذیری: سیستم های IP-PBX در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.

6. افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان: سیستم های IP-PBX به علت استفاده از بستر IP به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های IP-PBX امکان اتصال به سرویس های (CRM (Customer Relationship Management یعنی سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.

7. امکانات بیشتر با قیمت پایین تر: سیستم های IP-PBX به همراه خود دارای طیف وسیعی از امکانات مانند پاسخگویی خودکار، منوی صوتی، پیغامگیر صوتی، امکان ارسال پیغام های دریافت شده به ایمیل کاربر، گزارش گیری مفصل از تلفن های انجام شده و غیره هستند که برای پیاده سازی این امکانات در تلفن سانترال می بایست زیرسیستم های زیادی به آن اضافه نمود که در نهایت هزینه انجام شده چندین برابر قیمت یک IP-PBX خواهد بود.

8. امکان جابجایی و رومینگ: در سیستم های IP-PBX در صورتی که کاربر بخواهد از مکان دیگری در درون سازمان از شماره داخلی خود استفاده کند تنها کافی است تلفن خود را به نزدیکترین سوکت شبکه روی دیوار متصل کند و مانند سیستم های سانترال نیازی به سیم کشی مجدد و یا انجام تغییرات در سیم کشی نیست. از طرفی کاربر می تواند از خانه و یا هر محل دیگری از طریق شبکه داده به سیستم IP-PBX متصل شود و تلفن ها و پیغام های خود را از آن محل مدیریت کند.

9. امکان استفاده از Soft Phone : Soft Phone نرم افزاری است که بر روی رایانه کاربر نصب می شود و امکانات یک تلفن را برای کاربر فراهم می کند. کاربر می تواند از روی رایانه خود با هر یک از کاربران داخلی و یا در صورت داشتن مجوز با خطوط شهری تماس تلفنی داشته باشد. مزیت Soft Phone این است که با افزایش کاربران سیستم و استفاده آن ها از Soft Phone، هیچ هزینه اضافی بر سازمان تحمیل نخواهد شد.

10. سهولت استفاده از تلفن: استفاده از تلفن های IP ساخته شده بر اساس استاندارد SIP بسیار ساده است. این تلفن ها دارای رابط کاربری ساده ای می باشند.


 




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

♣دستگاه سانترال کم ظرفیت  پاناسونیک♣
گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران ارائه دهنده بزرگترین  خدمات فروش و پس از فروش انواع دستگاههای سانترال پاناسونیک می باشد.
مرکز تلفن سانترال آنالوگ پاناسونیک برای شرکت های کوچک تا متوسط استفاده می شود ، در دو مدل TES 824  و   TEM824 است .
برخی ویژگی های دستگاه مركز تلفن سانترال کم ظرفیت پاناسونیک :
♣--دستگاههای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک از دو نوع گوشی پشتیبانی می کند ، گوشی های آنالوگ (معمولی) و گوشی های هایبرید ( این نوع گوشی 4رشته سیم به آن وصل می شود و تحویل پورت اضطراری خروجی را ندارد .)
♣--  خطوط تلفن آنالوگ
♣--پيغام خوش‌آمدگویی
♣--تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند
♣-- مدیریت تماس های ورودی و خروجی 
♣-- منشی اتوماتیک بدون نیاز به منشی انسانی (واحد پذیرش خودکار 3مرحله ای )
♣--قابلیت نصب دستگاه صندوق صوتی بر روی دستگاه
♣-- این سیستم به یک ترمینال باطری پشتیبان مجهز است که در هنگام قطع برق، برق مورد نیاز برای عملکردهای سیستم را فراهم می کند
♣-- شماره تماس گيرنده (Caller ID)، انتقال تماس (call forwarding ) ، Transfer، Waiting، Hold
♣--كنفرانس 3 تا 6 نفره.
مدل tes 824  قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری و 8 خط داخلی است .
مدل tem 824  قابلیت پشتیبانی از6 خط شهری و 16 خط داخلی است که قابلیت افزایش به 8خط شهری  و 24 خط داخلی را دارد.
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲


”” کارشناسی و قیمت گذاری فقط با یک تماس بصورت رایگان در تمام استان های کشور  ““
گروه فنی مهندسی ارتباط ، نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک با  مشاوره رايگان در خدمت شما مي باشد.
بازدید از محل رایگان
خدمات و پشتیبانی مراکز تلفن شامل : نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیرات ، افزایش ظرفیت و ارتقاء نرم افزار و حفظ و نگهداری

♠ گروه فني مهندسي ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک با مشاوره رايگان در خدمت شما مي باشد ♠
نام: نمایندگی رسمی پاناسونیک(گروه فنی مهندسی ارتباط)
 Info@ertebatgroup.com ایمیل:
www.ict3.com وب سایت:

تلفن :3100  93 88 21 98+
فاکس: 4642 91 88 21 98+
امور مشتريان: 2800 188 936 98+

جهت مشاهده آدرس و سفارش کالا به وب سایت مراجعه نمایید
 




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

 

پیغام گیر (BV)

چنانچه کارت BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، در این برنامه شما می توانید ، مدّت زمان ضبط پیغام را در این سیستم انتخاب کنید . این زمان می تواند بین یک تا 20 دقیقه باشد.

اگر کارت  BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، شما با استفاده از این برنامه می توانید مدّت زمان مورد نیازتان را برای پیغام های عمومی و شخصی تعیین کنید . تنظیم این مدّت زمان بر حسب دقیقه بوده و از یک دقیقه تا 15 دقیقه قابل تنظیم می باشد.

واگذاری اجازه استفاده از سرویس پیغام گیر

چنانچه کارت اختیاری BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ؛ در این برنامه شما می توانید تعیین کنید که کدام یک از داخلی ها می توانند از سرویسهای BV  استفاده کنند و کدام یک نمی توانند.

به عبارت دیگر برای هر کدام از داخلی ها که در این برنامه آن را فعال کرده باشید امکان استفاده از پیغام گیر وجود دارد.

استفاده کننده از این سرویس می تواند پیغامهای صوتی ضبط شده بر روی سیستم را پخش و یا پاک کند . این امکان توسط داخلی استفاده کننده از این سرویس و یا مدیر و یا اپراتور سیستم و از راه دور هم قابل انجام می باشد.

برای اینکه استفاده کننده از داخلی بتواند با استفاده از سرویس راه دور ( از طریق خطوط شهری و تماس برقرار  شده توسط سیستم دیزا) به پیغامهای ضبط شده در ناحیه عمومی و یا پیغامهای شخصی دسترسی داشته باشد ؛ باید در حین پخش شدن پیغام دیزا و یا بعد ازآن ؛ یک کد دسترسی به سرویس را وارد کند که این کد در همین برنامه قابل تعریف و واگذاری برای هر کدام از داخلی ها می باشد . هر کدام از داخلی ها که کد مخصوص به خود را وارد کند به صندوق صوتی مرتبط با داخلی خودش ارتباط برقرار خواهد کرد.

توجه داشته باشد که کد دسترسی به سیستم از طریق خط شهری باید متفاوت با شماره های داخلی باشد در غیر این صورت ، وارد شدن چنین کدی بجای وصل شدن به سیستم با یک داخلی ارتباط برقرار خواهد شد.




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

دستگاه سانترال کم ظرفیت

 

مرکز تلفن سانترال آنالوگ پاناسونیک که برای شرکت های کوچک تا متوسط استفاده می شود ، در دو مدل TES 824  و   TEM824 است. ویژگی هایی را ارائه می دهد که در نوع خود بی نظیر می باشد. امکان ارتقاء آسان این مرکز تلفن ، هزینه لازم برای توسعه سیستمهای تلفنی را کاهش می دهد و  علاوه بر آن نمایش مشخصات تماس گیرنده (Caller ID) باعث افزایش کارایی سیستم شما می شود و سیستم پردازش صدا نیزموجب بهره وری در محیط های کار می گردد

.

 

برخی ویژگی های دستگاه مركز تلفن سانترال کم ظرفیت :

--دستگاههای سانترال کم ظرفیت از دو نوع گوشی پشتیبانی می کند ، گوشی های آنالوگ (معمولی) و گوشی های هایبرید ( این نوع گوشی 4رشته سیم به آن وصل می شود و تحویل پورت اضطراری خروجی را ندارد .)

 

--  خطوط تلفن آنالوگ

 

--پيغام خوش‌آمدگویی

 

--تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند

 

-- مدیریت تماس های ورودی و خروجی 

-- منشی اتوماتیک بدون نیاز به منشی انسانی (واحد پذیرش خودکار 3مرحله ای )

 

--قابلیت نصب دستگاه صندوق صوتی بر روی دستگاه

 

-- این سیستم به یک ترمینال باطری پشتیبان مجهز است که در هنگام قطع برق، برق مورد نیاز برای عملکردهای سیستم را فراهم می کند

 

-- شماره تماس گيرنده (Caller ID)، انتقال تماس (call forwarding ) ، Transfer، Waiting، Hold

 

--كنفرانس 3 تا 6 نفره.

 

مدل tes 824  قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری و 8 خط داخلی است .

مدل tem 824  قابلیت پشتیبانی از6 خط شهری و 16 خط داخلی است که قابلیت افزایش به 8خط شهری  و 24 خط داخلی را دارد.

 

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

”” کارشناسی و قیمت گذاری فقط با یک تماس بصورت رایگان در تمام استان های کشور  ““

 

گروه فنی مهندسی ارتباط(نمایندگی رسمی سانترال پاناسونیک) با  مشاوره رايگان در خدمت شما مي باشد.

بازدید از محل رایگان

خدمات و پشتیبانی مراکز تلفن شامل : نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیرات ، افزایش ظرفیت و ارتقاء نرم افزار و حفظ و نگهداری

 

 

گروه فنی مهندسی ارتباط(نمایندگی رسمی سانترال پاناسونیک) با مشاوره رايگان در خدمت شما مي باشد

نام: نمایندگی رسمی پاناسونیک(گروه فنی مهندسی ارتباط)
 Info@ertebatgroup.com ایمیل:
www.ict3.com وب سایت:


تلفن :3100  93 88 21 98+

فاکس: 4642 91 88 21 98+

امور مشتريان: 2800 188 936 98+


جهت مشاهده آدرس و سفارش کالا به وب سایت مراجعه نمایید




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

مدت زمان انتظار تلفن معمولی برای دریافت یک مکالمه جدید

 

وقتی که یک تلفن معمولی مکالمه ای را دریافت کرده و در حال انجام آن باشد . وقتی مکالمه به پایان می رسد و مکالمه کننده گوشی را می گذارد ؛ اگر در همین زمان مکالمه دیگری وارد شود ، تلفن به مدّت زمانی که شما در این برنامه تعیین می کنید ؛ مکث کرده و سپس مکالمه را دریافت خواهد کرد . این امکان در زمانی مفید خواهد بود که سرویس دریافت کالر ای دی بر روی تلفن معمولی فعال بوده و این تلفن اطلاعات مکالمه کننده را دریافت می کند . برای این که اگر این زمان کوتاه بوده و مکالمه بلافاصله بعد ازپایان مکالمه اول به تلفن وصل شود ؛ ممکن است اطلاعات کالر ای دی فرصت کافی برای دریافت شدن و نشان داده شدن به طور کامل را نداشته باشد و در نتیجه اطلاعات کالر ای دی در این مواقع به صورت ناقص دریافت گردد. و لذا در صورت بروز چنین اشکالی شما می توانید با ییشتر کردن این زمان در این برنامه از بروز این اشکال جلو گیری کنید




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

کد های اعتباری در سرویس صفر و دو صفر بند

در این برنامه 50 عدد حافظه وجود دارد که در هر کدام از این خانه های حافظه ، یک کد اعتباری می توانیم وارد کنیم که باید 4 رقمی باشد. این کد ها همیشه قابل تغییر است .




ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 45588
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1