سیستم های ارتباطی سانترال مناسب  ترین وسیله برای ارتقا نحوه پاسخ گویی به تماس های تلفنی است. یکی از مزیت های ویژه این سانترال وجود منشی اتوماتیک و یا اپراتور خودکار است. این منشی اتوماتیک که با نصب کارت دیزا بر روی سیستم شروع به کار می کند باعث سرعت بخشیدن به نوع پاسخ دهی می شود.

کارت دیزا با قابلیت ضبط صدا به گونه ای طراحی شده است که به تمام مجموعه این امکان را می دهد که با ضبط متن مورد نظر خود فرد تماس گیرنده را به بهترین حالت ممکن به واحد اداری مورد نظر ارتباط دهد. این نحوه ارتباط دهی به صورت پیشرفته باعث جلوگیری از هدر رفت زمان و حذف کادر دفتری اضافه برای پاسخ دهی به خطوط است. هم چنین وجود این صدای ضبط شده باعث افزایش رضایت مشتریان می شود زیرا آن ها را به زیبا ترین حالت به واحد مورد نظر راهنمایی می کند.

                 

پاناسونیک این سیستم را به گونه ای طراحی کرده است که بر روی تمام خطوط فعال می شود و با توجه به ظرفیت و گنجایش کارت توان پاسخ گویی خطوط در لحظه دستگاه مشخص می شود. هم چنین ظرفیت این کارت در سری های مختلف سانترال کاملا متفاوت است.



برچسب‌ها: کارت دیزا, منشی گویا, تلفن گویا, سانترال پاناسونیک
+ نوشته شده توسط گروه فنی مهندسی ارتباط در شنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۲ و ساعت 9:51 |