در دسترس بودن فروشگاه هایی که محصولات را ارائه می کند یکی از مهم ترین این عامل بوده به نحوی که فرد با حداقل زمان تلف شده و در اولن فرصت می تواند خرید خود را تکمیل کند . این امر برای پاناسونیک که شرکتی جهانی و چند ملیتی است توسط نمایندگی آن امکان پذیر می شود و پاناسونیک با ارسال و عرضه محصولات خود توسط نمایندگی ها محصولات خود را در اختیار خریدار می گذارد .
دستگاه سانترال
قابلیت تعریف و جداسازی شیفت های کاری را با یکدیگر دارد که در هنگام
تعریف این شیفت کاری به آسانی می توانند تنظیمات خود را پیاده سازی کنند و
این ویژگی در اغلب شرکت هایی که دستگاه سانترال دارند به وضوح دیده می شود .
این موضوع از این جهت بیان شد که توسط تلفن سانترال می توان هر کدام از این شیفت های کاری را دید و با استفاده از نرم افزار سانترال و یا تلفن مدیریتی خاص تنظیمات را تغییر داد .
اما چگونه این اطلاعات را مشاهده کنیم ؟
در
تلفن های دیجیتال و تحت شبکه اطلاعات به صورت 3 دسته قابل تنطیم بدون صفحه
نمایشگر قابل مشاهده می باشند . که شامل موارد زیر است :
1. اطلاعات تاریخ و ساعت و روز هفته ( تاریخ میلادی است )
2. نام کاربر استفاده کننده از تلفن ( در صورت ثبت نام شخص ) به همراه شماره داخلی فرد
3. نمایش فعال بودن هر یک از شیفت های کاری
هر
یک از این اطلاعات با استفاده از فشردن کلید info ( کلید زیر صفحه نمایش )
و یا کلید transfer به راحتی قابل مشاهده است . هم چنین لازم به ذکر است
که در صورت بروز هرگونه اشکالی در هر کدام از اطلاعات قابل مشاهده می توان
آن ها را اصلاح نمود که این امر از طریق ورود به حالت برنامه ریزی امکان
پذیر است .