سانترال های پاناسونیک به دو دسته بزرگ سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت تقسیم می شود. این دسته بندی به دلیل قابلیت هایی مختلفی است که هر سیستمی ارائه می دهد. سانترال کم ظرفیت دارای سیستم ترکیبی آنالوگ – هایبرید است که مناسب برای محیط های کوچک و متوسط است. سانترال پر ظرفیت نیز سیستمی دیجیتال است که خدماتی بی نظیر در هر مدل خود به کاربران هدیه می دهد. یکی از این دستگاه ها KX- TDA100D است که با داشتن 11 جای کارت اجازه استفاده از کارت های بیشتری را نسبت به سانترال KX-TDA100 که 7 جای کارت دارد می دهد.
عملیات برنامه ریزی سانترال به دلیل حجم بالای اطلاعات از طریق کامپیوتر انجام می شود. و از تلفن های مدیریتی مناسب برای این سیستم ارتباطی می توان به تلفن رومیزی دیجیتال KX-DT333 و تلفن KX-DT343 نام برد که متناسب با نوع و طراحی و کلید های میانبری که دارد مناسب ترین انتخاب برای کاربران است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سانترال و نحوه خریداری این سیستم ارتباطی با این نمایندگی پاناسونیک تماس حاصل فرمایید. شماره تماس 02188941000 می باشد و کارشناسان فروش و واحد فنی همواره پاسخ گوی شما هستند.
این گوشی بیسیم از محصولات خوش دست و زیبا ی کمپانی پاناسونیک است که با دو رنگ مختلفن صفحه کلید طراحی و تولید شده است که در تصویر زیر قابل مشاهده است. بیشتر کاربران خانگی از رنگ آبی استفاده می کنند اما در شرکت ها به دلیل موقیع و شرایط استفاده از نور زرد رنگ استفاده می کنند. از ویژگی های بارز و بسیار مفید این گوشی بی سیم وجود صفحه کلید شماره گیر بر روی پایه و هم چنین بلند گوی دیجیتال پیشرفته آن است که باعث محبوبیت این تلفن شده است. هم چنین از دیگر امکانات این دستگاه ارتباطی می توان به مکالمه 3 نفره همزمان اشاره کرد که ویژگی بسیار کارآمد در شرکت هاست.
از ویژگی های این گوشی می توان به موارد زیر اشاره داشت:
تلفن های معمولی و حتی گوشی های تلفن دیجیتال و مدیریتی پاناسونیک همواره از حداقل امکانات بر خوردار بوده اند تا مکالمه ای لذت بخش و بدون دردسر را به کاربران هدیه دهند. همان طور که گفته شده و می دانید تلفن رومیزی و گوشی بی سیم پاناسونیک در انواع مختلفی طراحی شده اند که هر کدام مناسب برای فردی خاص متناسب با سمت و میزان کارایی آن با این دستگاه ارتباطی است. یکی از این حداقل امکانات در تلفن ها کلید Mute است، از کارایی های این کلید می توان به این موضوع اشاره کرد که در طول مدت مکالمه کاربر می تواند میکروفن بلندگو یا میکروفن گوشی را در حین گوش دادن به طرف مقابل برای مشورت خصوصی با شخصی دیگر قطع نمایند، این کاربر می تواند در حالت قطع صدا، صدا ی طرف مقابل را بشنود، فقط صدای شما برای طرف مقابل قطع خواهد بود و یا در هنگام مکالمه 3 یا چند نفره هنگامی که یکی از کاربران بخواهد فقط شنونده باشد می تواند از این ویژگی تلفن خود استفاده کند.
این قابلیت برای کاربر دارای کلید Auto Ans / Mute موجود می باشد.
این کلید در تلفن kx-t7730 و kx-dt333 و kx-t7720 و kx-t7436 نیز موجود است.