گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

معرفی سانترال پرظرفیت پاناسونیک KX-TDA100D


سانترال های پاناسونیک به دو دسته بزرگ سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت تقسیم می شود. این دسته بندی به دلیل قابلیت هایی مختلفی است که هر سیستمی ارائه می دهد. سانترال کم ظرفیت دارای سیستم ترکیبی آنالوگ – هایبرید است که مناسب برای محیط های کوچک و متوسط است. سانترال پر ظرفیت نیز سیستمی دیجیتال است که خدماتی بی نظیر در هر مدل خود به کاربران هدیه می دهد. یکی از این دستگاه ها KX- TDA100D است که با داشتن 11 جای کارت اجازه استفاده از کارت های بیشتری را نسبت به سانترال KX-TDA100 که 7 جای کارت دارد می دهد.

  • این سانترال دارای 112 خط شهری می باشد
  • پشتیبانی از 176 خط داخلی
  • حداکثر پشتیبانی 160 پورت
  • تلفن کامپیوتری
  • عملکرد پیشرفته
  • قابلیت درب بازکن
  • دارای تقویت کننده دوکاناله
  • سازگاری با سیستم تلفن همراه
  • قابلیت سازگاری با خطوط PRI
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم VOIP
  • سازگاری با سیستم پردازش صدا
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB
  • برقزاری شبکه دیجیتال QSIG  برای کنترل صدا
  • قابلیت پشتیبانی از تجهبزات بیسیم برای ارتباط تلفنی
  • قابلیت متصل شدن به سرور
  •  قابلیت گزارش گیری و آنالیز لحظه به لحظه تماس ها
  • برقراری شبکه دیجیتال
  • قابلیت کنترل تماس های خروجی و ورودی

عملیات برنامه ریزی سانترال به دلیل حجم بالای اطلاعات از طریق کامپیوتر انجام می شود. و از تلفن های مدیریتی مناسب برای این سیستم ارتباطی می توان به تلفن رومیزی دیجیتال KX-DT333 و تلفن KX-DT343 نام برد که متناسب با نوع و طراحی و کلید های میانبری که دارد مناسب ترین انتخاب برای کاربران است.

                     

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سانترال و نحوه خریداری این سیستم ارتباطی با این نمایندگی پاناسونیک تماس حاصل فرمایید. شماره تماس 02188941000 می باشد و کارشناسان فروش و واحد فنی همواره پاسخ گوی شما هستند.

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7341

این گوشی بیسیم از محصولات خوش دست و زیبا ی کمپانی پاناسونیک است که با دو رنگ مختلفن صفحه کلید طراحی و تولید شده است که در تصویر زیر قابل مشاهده است. بیشتر کاربران خانگی از رنگ آبی استفاده می کنند اما در شرکت ها به دلیل موقیع و شرایط استفاده از نور زرد رنگ استفاده می کنند. از ویژگی های بارز و بسیار مفید این گوشی بی سیم وجود صفحه کلید شماره گیر بر روی پایه و هم چنین بلند گوی دیجیتال پیشرفته آن است که باعث محبوبیت این تلفن شده است. هم چنین از دیگر امکانات این دستگاه ارتباطی می توان به مکالمه 3 نفره همزمان اشاره کرد که ویژگی بسیار کارآمد در شرکت هاست.

                        

از ویژگی های این گوشی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  •  صفحه نمایش 1/4 اینچ با وضوح کامل و نوشته های با فونتی خوانا
  • قابلیت برقراری کنفرانس سه نفره
  • ظرفیتی مناسب برای ثبت 100 شماره در حافظه
  • دارای منشی پیشرفته
  • صفحه کلید بر روی پایه و برقراری تماس از طریق بلندگوی پایه .
  • قابلیت استفاده از باطری نیم قلمی
  • قابل اتصال به انواع دستگاه سانترال پاناسونیک  
  • قابلیت حذف نویز و اکو در هنگام مکالمه


آموزش برنامه ریزی مرکز تلفن سانترال

امروزه بیشتر شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ کاری به این نتیجه رسیده اند که استفاده از سیستم های ارتباطی نوین مانند دستگاه سانترال یکی از ملزمات محسوب می شود. این سیستم های ارتباطی متناسب با نوع شرکت و تعداد خطوط شهری و خطوط داخلی و نیاز های شرکت جمع بندی و تهیه می شود.
برای نصب سانترال و برنامه ریزی خطوط سانترال خود باید آشنایی کامل به این دستگاه ارتباطی را داشت که بهتر است با کمک گرفتن از کارشناسان فنی این نمایندگی پاناسونیک این کار ها را انجام داد. هم چنین برای برنامه ریزی کد های خاص می توان با آموزش دیدن در این زمینه کار برنامه ریزی سانترال را انجام داد. هم چنین در صورت خرابی سانترال و یا وجود هر مشکلی در این زمینه می توانید با تماس با کارشناسان فنی این شرکت مشکل خود را رفع کنید.
برای تعمیر سانترال و یا آموزش سانترال و تعمیر گوشی بیسیم خود با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمایید. بخش تعمیرات  و فنی نمایندگی پاناسونیک همواره آماده کمک رسانی به شما هستند.


حالت قطع صدا (Mute) در تلفن پاناسونیک

تلفن های معمولی و حتی گوشی های تلفن دیجیتال و مدیریتی پاناسونیک همواره از حداقل امکانات بر خوردار بوده اند تا مکالمه ای لذت بخش و بدون دردسر را به کاربران هدیه دهند. همان طور که گفته شده و می دانید تلفن رومیزی و گوشی بی سیم پاناسونیک در انواع مختلفی طراحی شده اند که هر کدام مناسب برای فردی خاص متناسب با سمت و میزان کارایی آن با این دستگاه ارتباطی است. یکی از این حداقل امکانات در تلفن ها کلید Mute است، از کارایی های این کلید می توان به این موضوع اشاره کرد که در طول مدت مکالمه کاربر می تواند میکروفن بلندگو یا میکروفن گوشی را در حین گوش دادن به طرف مقابل برای مشورت خصوصی با شخصی دیگر قطع نمایند، این کاربر می تواند در حالت قطع صدا، صدا ی طرف مقابل را بشنود، فقط صدای شما برای طرف مقابل قطع خواهد بود و یا در هنگام مکالمه 3 یا چند نفره هنگامی که یکی از کاربران بخواهد فقط شنونده باشد می تواند از این ویژگی تلفن خود استفاده کند.


                      


این قابلیت برای کاربر دارای کلید Auto Ans / Mute  موجود می باشد.

این کلید در تلفن kx-t7730 و kx-dt333 و kx-t7720  و kx-t7436 نیز موجود است.

10 دلیل برای استفاده از سانترال تحت شبکه

سانترال تحت شبکه نسل جدید سیستم های ارتباطی پاناسونیک هستند که تحولات بزرگی در صنعت ارتباطات تلفنی  ایجاد کرده اند و استفاده از خطوط شهری را به گونه ای خاص دگرگون کرده اند. در زیر به چند مورد از دلایل استفاده از این دستگاه ها می پردازیم:
                              
  • نصب و راه اندازی ساده: این سیستم ها دارای رابط کاربری بر پایه وب هستند و از هر مکان روی شبکه می توان با استفاده از یک مرورگر وب به سیستم دسترسی داشت و تنظیمات و تغییرات مورد نظر را اعمال نمود در حالی که سیستم های تلفن سانترال باید از طریق نرم افزارهای خاص خود و یا شماره گیری کدهای خاص از روی تلفن برنامه ریزی شوند.
  • کاهش چشمگیر هزینه ها با استفاده از خدمات VoIP : با استفاده از سانترال می توان مکالمات بین شهری و بین المللی را از طریق خطوط داده مانند اینترنت و یا شبکه های WAN بین شعب یک سازمان انجام داد و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های تلفن انجام داد. علاوه بر این، می توان مشترک خدمات VoIP شد و از قیمت پائین مکالمات بین المللی این سرویس نیز بهره برد.
  • عدم نیاز به سیم کشی اختصاصی برای شبکه تلفن: برخلاف تلفن سانترال که می بایست برای هر مشترک یک زوج سیم ارائه کرد و برای افزایش مشترکین و یا نصب سیستم سانترال، حجم قابل ملاحظه ای سیم کشی انجام داد، سیستم های IP-PBX می توانند از بستر شبکه موجود برای کاربران استفاده کند و نیاز به سیم کشی اختصاصی ندارند.
  • عدم محدودیت در بکارگیری یک برند خاص: در سیستم های سانترال برای حفظ کارایی سیستم معمولا توصیه می شود که اجزاء سیستم مانند گوشی کاربران و دیگر سیستم های مکمل، از برند مشابه سیستم سانترال انتخاب شوند. در سیستم های IP-PBX به این علت که تمام تجهیزات مرتبط بر اساس استاندارد SIP ساخته می شوند، این محدودیت وجود ندارد و شما می توانید از هر برند مورد علاقه خود استفاده نمایید و در عین حال، هیچ کاهشی در کارایی سیستم مشاهده نخواهید کرد.
                   
  • توسعه پذیری: سیستم های IP-PBX در ظرفیت خطوط شهری و تعداد مشترکین بسیار انعطاف پذیر هستند. هرگاه به تعداد بیشتری از خطوط شهری نیاز باشد و یا بخواهید تعداد کاربران را افزایش دهید، می توان به سادگی با افزودن Gateway مناسب این کار را انجام داد و محدودیتی در تعداد و یا برند Gateway وجود ندارد.
  • افزایش بازدهی و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان: سیستم های IP-PBX به علت استفاده از بستر شبکه به راحتی می توانند با سرورها و نرم افزارهای دیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سیستم های تحت شبکه امکان اتصال به سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان را دارند.
  • امکانات بیشتر با قیمت پایین تر: سانترال تحت شبکه به همراه خود دارای طیف وسیعی از امکانات مانند پاسخگویی خودکار، منوی صوتی، پیغامگیر صوتی، امکان ارسال پیغام های دریافت شده به ایمیل کاربر، گزارش گیری مفصل از تلفن های انجام شده و غیره هستند که برای پیاده سازی این امکانات در تلفن سانترال می بایست زیرسیستم های زیادی به آن اضافه نمود که در نهایت هزینه انجام شده چندین برابر قیمت یک IP-PBX خواهد بود.
  • امکان رومینگ: در این دستگاه ها در صورتی که کاربر بخواهد از مکان دیگری در درون سازمان از شماره داخلی خود استفاده کند تنها کافی است تلفن خود را به نزدیک ترین سوکت شبکه روی دیوار متصل کند. هم چنین کاربر می تواند از خانه و یا هر محل دیگری از طریق شبکه داده به سیستم متصل شود و تلفن ها و پیغام های خود را از آن محل مدیریت کند.
  • امکان استفاده از Soft Phone : Soft Phone نرم افزاری است که بر روی رایانه نصب می شود و امکانات یک تلفن را برای کاربر فراهم می کند.
  • سهولت استفاده از تلفن: استفاده از تلفن های IP ساخته شده بر اساس استاندارد SIP بسیار ساده است.