-
تفاوت سیستم آنالوگ و دیجیتال و بهترین سیستم مخابراتی
شنبه 9 شهریور 1392 15:43
تفاوت سیستم آنالوگ و دیجیتال و بهترین سیستم مخابراتی در هر نوع سیستم مخابره اطلاعاتی وجود برخی از عوامل غیر قابل کنترل باعث ایجاد نویز در محیط می شود. منابع نویز شامل نویز محیط و نویز گیرنده می باشند. در یک سیستم مخابراتی گسترده که از چندین تکرار کننده که هر کدام شامل فرستنده و گیرنده های زیادی می باشند در هر مرحله...
-
فیبر نوری چیست ؟؟
سهشنبه 5 شهریور 1392 14:37
فیبر نوری چیست ؟؟ فیبرنوری محیط انتقال اطلاعات است که جنس پایه آن شیشه است، سیگنالی که دراین محیط انتقال ؛ جریان می یابد سیگنال نوری درمحدوده امواج مادون قرمزمی باشدکه از 850 تا 1625 نانومتر مورد استفاده قرار می گیرد . این محیط انتقال در واقع یک عایق استوانه ای می باشد که از دو استوانه تودرتوی هم محور تشکیل شده است ....
-
استفاده کردن صفحه نمایش تلفنهای مخصوص پاناسونیک
یکشنبه 3 شهریور 1392 14:06
استفاده کردن صفحه نمایش تلفنهای مخصوص پاناسونیک اگر مرکز تلفن شما می تواند اطلاعات مربوط به تلفن کننده را ( کالر ای دی ) از مرکز مخابرات دریافت کند ( شماره گزارش ) اطلاعات مکالمه وارد شده از طریق خطوط ) Log تلفن شخص تلفن کنند و یا نام او را ) . مرکز تلفن شهری را در صورتی که شما به مکالمه جواب نداده باشید ؛ به صورت...
-
جلوگیری از تماسهای بین شهری (TRS)
شنبه 2 شهریور 1392 09:13
جلوگیری از تماسهای بین شهری (TRS) مسدود کردن (TRS) می تواند از دسترسی یک کاربر داخلی به یک خط مشخص توسط برنامه ریزی COS جلوگیری کند ، این موضوع برای زمانی که برداشته شدن گوشی یک خط شهری آزاد شده و یک شماره گرفته می شود مفید است هر برنامه یک COS دارد که مسدود کردن برای هر حالت برنامه ریزی شده است ( روز ، ناهار ،...
-
کدام دستگاه فکس بهتر است؟
چهارشنبه 30 مرداد 1392 13:22
کدام دستگاه فکس برای شما بهتر است؟ از فکس خود چه میخواهید؟ بعضی وقتها انتخاب یک فکس مناسب با شرایط و نیازهای کار شما از میان تنوع بسیار فکسها در بازار با کارایی های متفاوت و قیمت های متنوع ،برای شما مشکل خواهد بود . فکسها حرارتی یا فکسهای ترمال (Thermal) : اسم این فکس ها از نحوه عملکرد آنها برای چاپ روی کاغذ های مخصوص...
-
تعیین سیستم شماره گیری
سهشنبه 29 مرداد 1392 15:30
تعیین سیستم شماره گیری در این سیستم برای شماره گیری سه حالت مختلف وجود دارد که برای هر کدام از خطوط شهری می توانید حالت مورد نظرتان را انتخاب کنید. این سه حالت عبارتند از : 1. DTMF : اگر این گزینه انتخاب شود ، وقتیکه داخلی با خط شهری شماره گیری می کند چه با سیستم تون و چه با سیستم پالس شماره گیری کرده باشد ، سیستم ،...
-
شبکه خصوصی مجازی (VPN)
یکشنبه 27 مرداد 1392 10:30
شبکه خصوصی مجازی (VPN) شبکه شخصی مجازی از خدمات شرکت مخابرات است که برای خط خروجی اگر خط خاصی باشد استفاده شود دیگر احتیاجی به یک خط خاص یا خط اجاره از شرکت مخابرات نیست. برقراری و دریافت هردو تماس شهری و خاص با استفاده از خطوط مشابه وجود دارد. این شبکه خصوصی قابل برنامه ریزی و اجرا در دستگاههای سانترال پرظرفیت...
-
آموزش نحوه ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک سری TES/TEM 824
شنبه 26 مرداد 1392 11:19
آموزش نحوه ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک سری TES/TEM 824 در بعضی مواقع بعد از نصب کارت کالرآیدی بر روی دستگاه سانترال و فعال کردن برنامه از طریق گوشی اپراتور باز هم می بینیم که کالرآیدی دستگاه کار نمی کند.که عمدتا به دلیل عدم پشتیبانی کارت کالرآیدی از ورژن پایین دستگاه سانترال می باشد در این صورت شما با نگاه کردن به...
-
سیستم دکت (Dect) چیست؟؟
پنجشنبه 24 مرداد 1392 11:53
سیستم دکت (Dect) چیست؟؟ در این سیستم دستگاه مرکزی هر 30 ثانیه قدرت RF (معمولا بیشتر از کارکردهای مکانیکی، به کارکردهای الکتریکی اشاره دارد، با این وجود سامانههای آراِف مکانیکی نیز وجود دارند.) اطراف را بررسی می کند و یک لیست RSSI از کانالهای آزاد را فراهم می کند ، سپس پایه از لیست RSSI استفاده نموده و کانالی که...
-
سانترال پرظرفیت TDA100DBA پاناسونیک و ویژگی های آن
چهارشنبه 23 مرداد 1392 10:59
سانترال پرظرفیت TDA100DBA پاناسونیک و ویژگی های آن این دستگاه علاوه بر امکانات و سخت افزار موجود در TDA100DBP ، دارای یک کارت آپشنال TDA0190 و یک کارت TDA0192) Voice Message ) با قابلت عملکرد تلفن گویا و ضبط پیغام دو کاناله را داراست. به این ترتیب با وجود این ویژگی اضافی این دستگاه به گزینه مناسب و مطلوب برای شرکتهای...
-
Recall / Flash یا دکمه Terminate
سهشنبه 22 مرداد 1392 11:41
Recall / Flash یا دکمه Terminate دکمه خاتمه به تماس هنگامی استفاده می شود که یک کاربر بخواهد تماس را قطع کند و تماس دیگری را برقرار نماید ، بدون اینکه گوشی را بگذارد . حالت Flash / Recall قطع خط و شنیدن بوق شماره گیری آخرین خط استفاده برای تماس توسط کاربر . حالت Terminate قطع خط و شنیدن بوق خطی توسط اولویت بندی خط...
-
سانترال پرظرفیت TDA100DBP پاناسونیک و ویژگی های آن
یکشنبه 20 مرداد 1392 12:21
سانترال پرظرفیت TDA100DBP پاناسونیک و ویژگی های آن قبل از این با ورودی سانترال هایبرید TDA100D به بازار این محصول توانست به سرعت جای سانترال TDA100 قدیمی را بگیرد و حالا پاناسونیک با ارائه سانترال TDA100DBP یک گام دیگر برای کاهش هزینه مشتریان و بالا بردن ظرفیت این دستگاه برداشته است . دستگاه TDA100D با توجه به بالا...
-
عملکرد شبکه ای در دستگاههای سانترال پرظرفیت پاناسونیک
چهارشنبه 16 مرداد 1392 10:16
عملکرد شبکه ای در دستگاههای سانترال پرظرفیت پاناسونیک - اتصال سرویس خط TIE این اتصال یک اتصال پرسرعت خصوصی بین دو یا چند دستگاه سانترال پر ظرفیت است که می تواند تماس بین اعضاء یک شرکت را در نقاط مختلف به یکدیگر ارتباط دهد. - شبکه خصوصی مجازی VPN این شبکه توسط شرکت تلفن راه اندازی شده و از خطوط موجود به عنوان خطوط...
-
ویژگی های خدمات خط E1
شنبه 12 مرداد 1392 10:29
ویژگی های خدمات خط E1 خطوط E1 قابلیت انتقال 30 کانال صوتی 64 کیلو بایتی با سرعت انتقال 2/.48 مگابایت در ثانیه برای هر خط شهری و یا اختصاصی را دارد. صدا به صورت لرقام با کد پالس فرستاده می شود. کارت E1 ، 3 کانال مختلف را برای اتصالات با حداقل زمان پشتیبانی می کند که هر یک از این 3 نوع کانال می تواند 30 کانال از کارت E1...
-
**نصب و برنامه ریزی و آموزش سانترال **
پنجشنبه 3 مرداد 1392 12:04
**نصب و برنامه ریزی و آموزش سانترال ** *نصب کارت دیزا اپراتور خودکار یا منشی گویا تلفنی *راه اندازی اپراتور خودکار با قابلیت داشتن زیر گروه *راحتی در برقراری تماس* *همراهی مهندسین مخابرات و الکترونیک در انجام مراحل کار *مقایسه طرح و قیمت پیشنهادی ما با دیگران حق شماست ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ *بازدید از محل...
-
انتخاب تعداد دفعات تکرار ، در حالت استفاده از تکرار اتوماتیک
سهشنبه 1 مرداد 1392 16:58
انتخاب تعداد دفعات تکرار ، در حالت استفاده از تکرار اتوماتیک با استفاده از این برنامه در دستگاههای سانترال پاناسونیک شما می توانید تعداد دفعات شماره گیری را در حالت تکرار اتوماتیک انتخاب کنید. در این سیستم اگر گوشی را برداشته و سپس شماره گیری کرده و پس از شنیدن صدای بوق اشغال دکمه REDIAL را فشار دهید ، حالت تکرار فعال...
-
ضبط جزئیات مکالمه ( پرینت گرفتن از مکالمات انجام شده)
شنبه 29 تیر 1392 14:58
ضبط جزئیات مکالمه ( پرینت گرفتن از مکالمات انجام شده) سیستم این امکان را دارد که شما بتوانید از جزئیات هرکدام از مکالمات برقرار شده یک پرینت داشته باشد ، این جزئیات عبارتند از اینکه در چه تاریخی ، چه داخلی با کدام خط شهر و در چه ساعتی چه شماره ای را گرفته و چه مدت مکالمه داشته است. این اطلاعات بلافاصله بعد از اتمام...
-
عملکرد نگه داشتن پشت خط (Hold)
چهارشنبه 26 تیر 1392 11:59
عملکرد نگه داشتن پشت خط (Hold) با استفاده ار تلفن های سانترال پاناسونیک ، کاربر می تواند تماس را پشت خط نگه دارد . ویژگی توضیح پشت خط عادی هر داخلی می تواند تماس پشت خطی را بازیابی کند. پشت خط ویژه بعضی از داخلی ها قادرند فقط آن تماس را که پشت خط نگه داشته اند ، بازیابی نمایند. نتیجه عملکرد پشت خط نگهداشتن می تواند از...
-
گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ارائه دهنده گسترده ترین خدمات سانترال
چهارشنبه 12 تیر 1392 12:35
سانترال کم ظرفیت پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران بوده که ارائه دهنده گسترده ترین خدمات سانترال و با داشتن کادری مجرب در زمینه فروش سانترال و خدمات پس ار فروش انواع دستگاههای سانترال در خدمت شما می باشد. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات...
-
خدمات شبکه دیجیتالی ISDN
یکشنبه 9 تیر 1392 13:15
خدمات شبکه دیجیتالی ISDN این شبکه برای انتقال و برقراری تماس دیجیتالی در دستگاههای سانترال پاناسونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این شبکه انتقال صدا و یا تصاویر را در فرمت دیجیتال انجام می دهد . خطهای ISDN اگر در دسترس باشند می توانند به خطوط عمومی شهری وصل شوند یا خطوط خصوصی (QSIG) یا به ترمینال دستگاههای خاص ISDN وصل...
-
مزایا ی استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک
دوشنبه 27 خرداد 1392 15:34
مزایا ی استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک کسب اعتبار سازمانی عدم نیاز به نیروی کادر دفتری ایجاد دفتر کار در یک شهر ؛ مرکز تجارت در ایران دسترسی به سازمان شما همیشه ، همه وقت ،همه جا تجهیز محل کسب و کار به امکانات ذور ارتباطی و مخابراتی حفظ و گسترش ارتباط با مشتریان و عدم از دست دادن ارتباط آن ها بدون نیاز به سرمایه...
-
پیغام گیر (BV)
سهشنبه 7 خرداد 1392 15:10
پیغام گیر (BV) چنانچه کارت BV بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، در این برنامه شما می توانید ، مدّت زمان ضبط پیغام را در این سیستم انتخاب کنید . این زمان می تواند بین یک تا 20 دقیقه باشد. اگر کارت BV بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، شما با استفاده از این برنامه می توانید مدّت زمان مورد نیازتان را برای پیغام های عمومی و...
-
نمایندگی رسمی خرید و فروش و نصب دستگاه سانترال پاناسونیک
دوشنبه 6 خرداد 1392 14:23
خرید و فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تجهیزات مخابراتی نمایندگی رسمی پاناسونیک مرکز تخصصی خرید و فروش سانترال پاناسونیک و تجهیزات مخابراتی متناسب با نیاز شما فروش انواع مراکز تلفن پاناسونیک ـ با ظرفیت های 8/3 ، 16/6 ، 28/8 ( کم ظرفیت . پرظرفیت ) --انواع مدلهای : Panasonic TDA100 // TDA200 // TDA600 // TDE100 // TDE200...
-
انتظار تلفن برای دریافت یک مکالمه جدید
یکشنبه 5 خرداد 1392 13:59
مدت زمان انتظار تلفن معمولی برای دریافت یک مکالمه جدید وقتی که یک تلفن معمولی مکالمه ای را دریافت کرده و در حال انجام آن باشددر هنگامی که مکالمه به پایان می رسد و مکالمه کننده گوشی را می گذارد ؛ اگر در همین زمان مکالمه دیگری وارد شود ، تلفن به مدّت زمانی که شما در این برنامه تعیین می کنید ؛ مکث کرده و سپس مکالمه را...
-
پیغام دیزا ( قسمت دوّم)
شنبه 4 خرداد 1392 14:03
تنظیم حالت کار در زمان مشغول بودن داخلی مقصد در سیستم دیزا هنگامی که خط شهری به سیستم دیزا وصل می شود و سیستم دیزا این مکالمه را به یک خط داخلی وصل می کند اگر این داخلی اشغال باشد ، شما می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید ؛ تا اینکه سیستم دیزا بتواند مطابق انتخاب شما ، کاری برای تماس گیرنده انجام دهد. 1) قطع...
-
صفرو دو صفر بند در سانترال پاناسونیک
چهارشنبه 1 خرداد 1392 16:22
صفرو دو صفر بند در سانترال پاناسونیک سرویس صفر بند و دو صفر بند در دستگاههای سانترال این قابلیت را به کاربر می دهد که صفر شهرستان و یا دو صفر خارج از کشور را برای هر داخلی ببندد و یا اینکه با دادن کدی خاص به هر شخص ، در هر لحظه ای که آن شخص کد را وارد کند ، صفر و دوصفر را برای آن شخص از هر داخلی که استفاده می کند ،باز...
-
سرویس پیام کوتاه (SMS) در دستگاههای سانترال پاناسونیک
دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 15:51
سرویس پیام کوتاه (SMS) هنگامی که مکالمه ای از طریق خط مخصوص سرویس پیام کوتاه به مرکز تلفن سانترال می رسد و توسط مرکز تلفن دریافت می شود ، مرکز تلفن می تواند مکالمه مخصوص حاوی پیغام نوشتاری SMS را به داخلی شرکت که از قبل تعیین شده است از تلفن معمولی (SLT) که توانایی پشتیبانی سرویس پیام کوتاه را دارد ، وصل کند . خط...
-
تایمر و کارایی آن در دستگاه های سانترال پاناسونیک
یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 15:35
تایمر و کارایی آن در دستگاه های سانترال پاناسونیک در سانترال های پاناسونیک برنامه تایمر بر روی خطوط داخلی سازمان قابل اجرا شدن است که با فعال کردن این برنامه بر روی هر داخلی سانترال ، مدت زمان مکالمه آن داخلی را با خط شهری محدود می کنیم. مدت زمان این محدودیت با برنامه تنظیم می شود و اینکه برای کدام داخلی این محدودیت...
-
پیچ کردن (paging)
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 15:52
پیچ کردن (paging) در دستگاه سانترال استفاده کنندگان از داخلی می توانند به صورت همزمان چند نفر را پیچ کنند ، صدای شخص پیج کننده از طریق بلندگوی تلفن اختصاصی با دستگاه پیج خارجی پخش خواهد شد. شخص پیج شده می تواند از هرکدام از داخلی های دستگاه به پیج پاسخ دهد. روش های پیج در تلفن های سانترال پاناسونیک : تمام داخلی ها: از...
-
سیستم نمایشگر (Caller Id)
سهشنبه 24 اردیبهشت 1392 15:14
سیستم نمایشگر (Caller Id) پاناسونیک برای راحتی کاربران تلفن ها و دستگاههای سانترال این قابلیت را اضافه کرده تا اطلاعات تماس گیرنده قابل رویت باشد. در دستگاههای سانترال پاناسونیک این سرویس می تواند اطلاعات تماس گیرنده (نام و شماره تماس) را از خطوط تلفن (CO) دریافت کند. هنگامی که تماسی برقرار شود ، این اطلاعات می توانند...