در صورت خرابی دستگاه سانترال پاناسونیک خود و یا جلوگیری از خرابی تلفن سانترال خود لازم است که هر چند وقت آن را بررسی کرده و یا توسط کارشناسان فنی پاناسونیک از سلامت دستگاه سانترال اطمینان حاصل کنید.
برای این منظور کارشناسان فنی این نمایندگی پاناسونیک برای ارائه این گونه خدمات همواره آماده و در دسترس می باشند.
گروه فنی مهندسی ارتباط برای بهینه سازی و جلوگیری از اتلاف وقت در شرکت ها و هم چنین از بین بردن هرج و مرج تماس ها در هنگام خرابی سانترال این توصیه را به تمام شرکت ها می کند که بازدید از سانترال به صورت مداوم در فواصل زمانی مناسب انجام دهند.