سانترال ، مرکز تلفنی منعطف و قابل تغییر و بروزرسانی می باشد و ایجاد و پیاده سازی این تغییرات همگی از طریق نرم افزار پاناسونیک و یا تلفن مدیریتی آن انجام می شود . پشتیبانی از خطوط شهری با کارت هایی خاص و تعریف سطوح کاربری تلفن متناسب با جایگاه هر فرد با کارت های داخلی سانترال و محدودسازی یا اعمال محدودیت برای کاربرانی خاص و یا کلیه کاربران برای تعیین کلاس و سطح کاری هر فرد و دسترسی به خطوط وحتی در نحوه دریافت تماس...
عملکرد سانترال
با توجه به توضیحات فوق می توان فهمید
که سانترال با توجه به شرایط موجود و توانایی هایی که دارد کار مدیریت و
کنترل و توزیع تماس ها را عهده دار می باشد و این عملکرد در هر مدلی متفاوت
و بسته به شرایط فرد و محیط قابل تغییر است .
علت بهینه سازی خطوط شهری
بهینه
سازی خطوط و تماس ها از بزرگترین کارهایی هستند که این مرکز تلفن بر عهده
دارد و یکی از دلایل طراحی و ساخت آن این موضوع است . یکپارچه سازی خطوط
شهری و درهم تنیده شدن تلفن داخلی ها و امکان دسترسی همگان به خطوط و یا
تعریف نوع و میزان دسترسی از بزرگترین ویژگی های سانترال به شمار می آید.
علت خرید سانترال
با
توجه به مطالب گفته شده علت خرید سانترال کاملاً توجیه کننده و قابل قبول
است . مرکز تلفن با قابلیت سطح بندی و مدیریت تماس ها بهترین سیستمی است که
یک فرد می تواند در شرکت خود از آن بهره بگیرد .