سانترال
، مرکز تلفنی منعطف و قابل تغییر و بروزرسانی است و ایجاد و پیاده سازی
این تغییرات همگی از طریق نرم افزار پاناسونیک و یا تلفن مدیریتی آن صورت
می گیرد . پشتیبانی از خطوط شهری با کارت هایی خاص و تعریف سطوح کاربری
تلفن متناسب با جایگاه هر فرد با کارت های داخلی سانترال و محدودسازی یا
اعمال محدودیت برای کاربرانی خاص و یا کلیه کاربران برای تعیین کلاس و سطح
کاری هر فرد و دسترسی به خطوط و حتی در نحوه دریافت تماس...
عملکرد سانترال
با
توجه به توضیحات فوق می توان دریافت که سانترال با توجه به شرایط موجود و
توانایی هایی که دارد کار مدیریت و کنترل و توزیع تماس ها را به عهده دارد و
این عملکرد در هر مدلی متفاوت و بسته به شرایط فرد و محیط قابل تغییر است .
علت بهینه سازی خطوط شهری
بهینه
سازی خطوط و تماس ها از بزرگترین کارهایی است که این مرکز تلفن بر عهده
دارد و یکی از دلایل طراحی و ساخت آن این موضوع می یاشد . یکپارچه سازی
خطوط شهری و درهم تنیده شدن تلفن داخلی ها و امکان دسترسی همگان به خطوط و
یا تعریف نوع و میزان دسترسی از بزرگترین ویژگی های سانترال به حساب می آید.
علت خرید سانترال
با
توجه به مطالب گفته شده علت خرید سانترال کاملاً توجیه کننده و قابل قبول
است . مرکز تلفن با قابلیت سطح بندی و مدیریت تماس ها بهترین سیستمی است که
یک فرد می تواند در شرکت خود از آن استفاده کند .