دستگاه سانترال
در زمان استفاده نیاز به برنامه ریزی و انجام کلیه مراحل نصب را دارد و
این امر تفاوتی در نوع محصول ندارد. پاناسونیک برنامه ریزی دستگاههای
سانترال خود را از دو روش تلفن پاناسونیک و کامپیوتر امکان پذیر کرده است.
این دو روش هر کدام نیازمند دانشی خاص هستند که مستلزم آموزش سانترال و آموزش نحوه کار با دستگاه تلفن هستند.
نمایندگی
های پاناسونیک این امتیاز را دارا هستند که این کمپانی به صورت دوره ای
اطلاعات به روز شده ی دستگاههای سانترال را در اختیار آنها قرار می دهد.
گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک با داشتن کادری مجرب و با اطلاعات به روز در مورد دستگاه های سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت، تحت شبکه در خدمت مشتریان است تا در زمینه مشاوره و خرید سانترال، نصب و برنامه ریزی تلفن پاناسونیک و هم چنین تعمیر دستگاه سانترال انجام وظیفه کند.
این شرکت کلیه دستگاههای سانترال و تلفن های
رومیزی و بیسیم خود را با گارانتی معتبر کامتل عرضه
می کند.