شرکت را برای مشتری خود به بت تبدیل کنید .
مدیرانی موفق هستند که با داشتن کادری کوچک و مجموعه ای بسیار محدود امکانات و خدماتی به کاربر خود ارائه دهند که در نهایت موجب وفاداری مشتری به آن مجموعه گردد . سطح این وفاداری به کوچکی و بزرگی مجموعه نیست بلکه به خدماتی است که در رابطه با حیطه اختیاری خود ارائه می کنند .
برای زیباتر جلوه دادن شرکت و آراستن شرکت راه های مختلفی است که هر شرکتی متناسب با نوع دریافت مشتری متفاوت است . مشتری های حضوری و یا مشتری تلفنی هر کدام روش های خاص خود را دارند .
شرکت نوآوران توسعه پارس هونام نیز با داشتن کادری کوچک تصمیم به بهبود و زینت دهی تماس های خود کرد و چه راهی بهتر و کاربردی تر از
سانترال .
در تاریخ 93/5/9 با برقراری تماس با واحد فروش و بیان خواسته های خود و بیان ظرفیت خطوط شهری و خطوط داخلی پیش فاکتور زیر تهیه و در همان روز تأیید گردید .
دستگاه سانترال مدل KX-TES824 با ظرفیت 3 خط شهری و 8 خط داخلی
کارت نمایشگر مشخصات تماس گیرنده (CID) با ظرفیت 3 خط مدل KX-TE82494
کارت اپراتور خودکار(DISA) با امکان پاسخگویی 2 تماس در لحظه مدل KX-TE82491
دستگاه موزیک انتظار با قابلیت ضبط صدا و 1200 موزیک و دکلمه آماده
گوشی تلفن مدیریتی پاناسونیک مدل KX-T7730
مجموعه کامل باطری back up به همراه کابل رابط فابریک
طی مکالمات صورت گرفته قرار شد تا در زمان مشخص از سوی مدیریت آن شرکت ، زمان اعزام کارشناسان فنی پاناسونیک برای نصب و راه اندازی سانترال مقرر و مشخص گردد .