امروزه شاهد تحول و دگرگونی در زمینه فناوری مخابرات و IT هستیم. سیستم های تلفن سانترال
به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند حداکثر بهره را این تغییرات حاصل
نموده و با ارائه محصولاتی مدرن و بسیار جدید کلیه نیاز های مشتریان را
برآورده کنند.
دستگاه سانترال
برای هتل ها وسیله ارزشمندی برای بهبود بهره وری و ارائه سرویس به مشتریان
است. این مرکز تلفن عملکرد مربوط به امور داخلی هتل با ویژگی هایی مانند
کنترل ورود و خروج، تماس برای بیدار شدن و... را فراهم می کند.
هم
چنین این دستگاه ارتباطی را می توان به صندوق حسابداری و نشانگرهای نوری
پیام بر روی تلفن های اتاق مرتبط کرد که می توان به موارد زیر اشاره داشت:
آموزش نحوه استفاده از تلفن در هتل برای ثبت ورود و خروج مسافر
انجام عمل Check In
برای ثبت ورود مسافر در دستگاه عملیات زیر را باید انجام داد (این روند را بدون برداشتن گوشی از روی تلفن اعمال کنید):
شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.
کلید Enter را فشار دهید.
برای خروج Exit را انتخاب کنید.
اگر از کنسول DSS استفاده می کنید شماره مربوط به آن داخلی را انتخاب کنید و با Enter کردن آن داخلی فعال می شود.
برای انجام عمل Check Out
برای ثبت خروج مسافر در دستگاه عملیات زیر را باید انجام داد (این روند را بدون برداشتن گوشی از روی تلفن اعمال کنید):
در این حالت دو نوع انتخاب وجود دارد که مربوط به انتخاب پرینت صورت حساب است.
شماره داخلی مورد نظر را انتخاب کنید
کلید Enter فشار دهید.
اگر تمایل به چاپ صورتحساب دارید کلید Print را انتخاب نموده و سپس Next را فشار دهید، در غیر این صورت فقط Next را فشار دهید.
سپس Enter را انتخاب نموده.
برای خروج Exit را فشار دهید.
اگر از کنسول DSS استفاده می کنید شماره داخلی را فشرده و سپس Enter کنید.
این
مرکز تلفن با داشتن قابلیت هایی متناسب برای مدیریت مسافران در هتل، سرعت
بخشیدن به واحد پذیرش و افزایش رضایتمندی مسافران و هم چنین کاهش حجم کاری
پرسنل هتل را موجب می شود.