-
علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک
دوشنبه 16 تیر 1393 10:54
در مجموعه های مختلف شرایط ارتباطی خاص خود آن مجموعه برقرار می باشد، به بیانی بهتر می توان گفت که در هر مجموعه خطوط شهری با تعداد خاص و یا کاربران با تعداد مختلفی وجود دارند به همین دلیل وجود مرکز تلفنی باشرایط ثابت و غیر قابل انعطاف موجب می شود که شرکت های تولید کننده این محصولات (از جمله کمپانی پاناسونیک ) مجبور به...
-
دیزا چیست و چه ویژگی هایی دارد وچرا باید شرکت ها دیزا داشته باشند ؟
یکشنبه 15 تیر 1393 10:33
سیستم دیزای دستگاه سانترال این امکان را به تماس گیرنده می دهد تا پس از تماس با سازمان یا شرکت مورد نظر بدون اینکه با منشی یا هر فرد دیگری صحبت کند تا به قسمت مورد نظر وصل شود ، با گرفتن شماره ای می تواند با قسمت مورد نظر ارتباط برقرار کند . زمانی که فرد با شماره شرکت یا سازمان دارای سیستم دیزا تماس می گیرد پیغامی برای...
-
کلید های تلفن سانترال پاناسونیک و کارایی آنها
شنبه 14 تیر 1393 10:31
تلفن های رومیزی پاناسونیک که معمولا کاربرد آنها در استفاده از دستگاههای سانترال می باشد ، دارای کلید هایی هستند که هر کدام از آنها برای کاربردی خاص طراحی شده که به اختصار به معرقی آنها می پردازیم... کلید Program : برای ورود به حالت برنامه ریزی و خروج از آن کلید Conf : برای برقراری ارتباط جند نفره (کنفرانس) کلید...
-
کارمند جدید واحد سایت نمایندگی پاناسونیک
چهارشنبه 11 تیر 1393 10:32
سلام من کارمند جدید شرکت فنی مهندسی ارتباط هستم . 26 سالمه ، فارغ التحصیل رشته نرم افزارم که زیاد علاقه ای به رشتم ندارم . 2 سال از اتمام درسم میگذره و این اواخر احساس کردم باید کار کنم ، بر حسب اتفاق با گروه فنی مهندسی ارتباط اشنا شدم و با حضور در این شرکت رزومه پر کردم بعد از مدتی از طرف شرکت با من تماس گرفته شد و...
-
علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک
سهشنبه 10 تیر 1393 10:35
در مجموعه های مختلف شرایط ارتباطی خاص خود آن مجموعه برقرار می باشد، به بیانی بهتر می توان گفت که در هر مجموعه خطوط شهری با تعداد خاص و یا کاربران با تعداد مختلفی هستند به همین دلیل وجود مرکز تلفنی باشرایط ثابت و غیر قابل انعطاف موجب می شود که شرکت های تولید کننده این محصولات (از جمله کمپانی پاناسونیک ) مجبور به طراحی...
-
تنظیمات تلفن اختصاصی دستگاه سانترال پاناسونیک
دوشنبه 9 تیر 1393 11:02
در تلفن اختصاصی پاناسونیک می شود عملکرد تلفن را تنظیم کرد . مثلاً می توان با توجه به نیازمان دکمه های تلفن را تنظیم کنیم . برای اینکه روی تلفن خود برنامه بریزیم باید تلفن را در حالت برنامه ریزی بگذاریم که در این حالت اگر کسی تماس بگیرد تلفن اشغال می باشد . نکته : برای برگشتن به حالت عادی باید از حالت برنامه ریزی خارج...
-
علت انتخاب و استفاده از دستگاه سانترال
دوشنبه 9 تیر 1393 10:45
سانترال ، مرکز تلفنی منعطف و قابل تغییر و بروزرسانی می باشد و ایجاد و پیاده سازی این تغییرات همگی از طریق نرم افزار پاناسونیک و یا تلفن مدیریتی آن انجام می شود . پشتیبانی از خطوط شهری با کارت هایی خاص و تعریف سطوح کاربری تلفن متناسب با جایگاه هر فرد با کارت های داخلی سانترال و محدودسازی یا اعمال محدودیت برای کاربرانی...
-
چه شماره هایی را بر روی کلید dss خود ثبت و ذخیره کنیم ؟
شنبه 7 تیر 1393 12:03
آیا تا به حال به شماره هایی که بر روی گوشی شما تعریف شده است دقت کردید ؟ آیا به همان اندازه که از این کلید ها باید به درستی بهره می گیرید ؟ آیا وجود این کلیدها شما را از شماره گیری اضافه و زمان بر رها کرده ؟ این سوالات و سوالاتی از این حیث ، مجموعه سوالاتی کلیدی می یاشند که هر چند وقت یکبار باید به آنها پاسخ دهید ....
-
تفاوت تلفن رومیزی ساده و تلفن رومیزی مدیریتی
پنجشنبه 5 تیر 1393 12:48
تلفن، سیستم ارتباطی پیشرفته می باشد که متناسب با ارتقاء تکنولوژی این وسیله ارتباطی نیز رشد می کند تا نیاز های افراد را به راحتی برطرف کند اما هنوز هم با رشد تکنولوژی افرادی هستند که نوجهی به این رشد ندارند و هزینه اولیه ای که می پردازند برایشان بسیار حائز اهمیت است و یا صرف نظر از قابلیت های گسترده تلفن ها به دنبال...
-
فروش سانترال به شهرستان ها
چهارشنبه 4 تیر 1393 12:46
پاناسونیک شرکتی عظیم و پر قدرت می باشد و یکی از بزرگترین اهدافی که همواره دنبال می کند جلب رضایت مشتری است و هم چنان بر روی این هدف خود پافشاری می کند . یکی از راه ها و گام هایی که موجب جلب مشتری و سپس جلب رضایت آن می شود فراهم کردن خرید و روند آن است . در دسترس بودن فروشگاه هایی که محصولات را ارائه می کند یکی از مهم...
-
اطلاعاتی که بر روی یک صفحه نمایش نشان داده می شود .
سهشنبه 3 تیر 1393 14:21
دستگاه سانترال قابلیت تعریف و جداسازی شیفت های کاری را با یکدیگر دارد که در هنگام تعریف این شیفت کاری به آسانی می توانند تنظیمات خود را پیاده سازی کنند و این ویژگی در اغلب شرکت هایی که دستگاه سانترال دارند به وضوح دیده می شود . این موضوع از این جهت بیان شد که توسط تلفن سانترال می توان هر کدام از این شیفت های کاری را...
-
فکس های کاغذ معمولی A4 پاناسونیک مدل KX-FP701
دوشنبه 2 تیر 1393 13:50
این دستگاه پر فروش ترین فکس پاناسونیک است زیرا دارای امکاناتی است از جمله دارا بودن دو گیره نگه دارنده کاغذ ، دکمه های کلیدی و مهم فکس بزرگتر از کلید های فکس طراحی شده است که این امکان برای کسانی که آشنایی با فکس ندارند و برای اولین بار از آن استفاده می کنند مفید است ، سبک بودن گوشی فکس که استفاده از آن را راحت تر می...
-
خرید تلفن KX-TS580
سهشنبه 6 اسفند 1392 10:12
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS580 یکی از پر فروش ترین های تلفن پاناسونیک به حساب می آید. این تلفن متناسب با قیمت و امکاناتی که ارائه می دهد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. از دلایل محبوبیت این گوشی می توان به صفحه نمایشگر دو خطی امکان نمایش مشخصات تماس گیرنده (CALLER ID) کلید هدایتگر دارای صفحه کلید مناسب امکان...
-
سرویس شگفت انگیز دیزا در سانترال پاناسونیک
چهارشنبه 30 بهمن 1392 09:30
سیستم های ارتباطی سانترال مناسب ترین وسیله برای ارتقا نحوه پاسخ گویی به تماس های تلفنی در شرکت ها است. این سیستم های ارتباطی که در اصطلاح دستگاه سانترال نامیده می شود در مدل های مختلفی طراحی شده است. در نوع کم ظرفیت این سری از محصولات یک کانال منشی اتوماتیک و یا اپراتور خودکار به صورت پیش فرض وجود دارد. این منشی...
-
تعمیر دستگاه سانترال پاناسونیک
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:35
سیستم های ارتباطی پاناسونیک دارای بدنه ای مقاوم هستند که در صورت برخورد ضربه شدید به آن و یا نوسانات بسیار زیاد در آن اختلال ایجادمی شود. این دستگاه های دارای بیشترین عمر مفید نسبت به محصئلات مشابه خود هستند زیرا پاناسونیک تمام تلاش خود را در زمینه تولید محصولی مقاوم را به کار گرفته است. دستگاه سانترال و یا تلفن...
-
قیمت دستگاه سانترال
یکشنبه 6 بهمن 1392 10:29
گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال از قبیل فروش و نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش و مشاوره و بازدید از محل توسط کارشناس این گروه مهندسی با سابقه بیش از یک دهه فعالیت، به عنوان قطبی فعال و نمایندگی پویا برای شرکت ها شناخته شده است. این گروه با ارائه...
-
معرفی سانترال پرظرفیت پاناسونیک KX-TDA100D
دوشنبه 16 دی 1392 10:29
سانترال های پاناسونیک به دو دسته بزرگ سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت تقسیم می شود. این دسته بندی به دلیل قابلیت هایی مختلفی است که هر سیستمی ارائه می دهد. سانترال کم ظرفیت دارای سیستم ترکیبی آنالوگ – هایبرید است که مناسب برای محیط های کوچک و متوسط است. سانترال پر ظرفیت نیز سیستمی دیجیتال است که خدماتی بی نظیر در...
-
گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7341
چهارشنبه 11 دی 1392 10:09
این گوشی بیسیم از محصولات خوش دست و زیبا ی کمپانی پاناسونیک است که با دو رنگ مختلفن صفحه کلید طراحی و تولید شده است که در تصویر زیر قابل مشاهده است. بیشتر کاربران خانگی از رنگ آبی استفاده می کنند اما در شرکت ها به دلیل موقیع و شرایط استفاده از نور زرد رنگ استفاده می کنند. از ویژگی های بارز و بسیار مفید این گوشی بی سیم...
-
آموزش برنامه ریزی مرکز تلفن سانترال
دوشنبه 9 دی 1392 11:54
امروزه بیشتر شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ کاری به این نتیجه رسیده اند که استفاده از سیستم های ارتباطی نوین مانند دستگاه سانترال یکی از ملزمات محسوب می شود. این سیستم های ارتباطی متناسب با نوع شرکت و تعداد خطوط شهری و خطوط داخلی و نیاز های شرکت جمع بندی و تهیه می شود. برای نصب سانترال و برنامه ریزی خطوط سانترال خود...
-
حالت قطع صدا (Mute) در تلفن پاناسونیک
شنبه 7 دی 1392 10:23
تلفن های معمولی و حتی گوشی های تلفن دیجیتال و مدیریتی پاناسونیک همواره از حداقل امکانات بر خوردار بوده اند تا مکالمه ای لذت بخش و بدون دردسر را به کاربران هدیه دهند. همان طور که گفته شده و می دانید تلفن رومیزی و گوشی بی سیم پاناسونیک در انواع مختلفی طراحی شده اند که هر کدام مناسب برای فردی خاص متناسب با سمت و میزان...
-
10 دلیل برای استفاده از سانترال تحت شبکه
چهارشنبه 4 دی 1392 12:10
سانترال تحت شبکه نسل جدید سیستم های ارتباطی پاناسونیک هستند که تحولات بزرگی در صنعت ارتباطات تلفنی ایجاد کرده اند و استفاده از خطوط شهری را به گونه ای خاص دگرگون کرده اند. در زیر به چند مورد از دلایل استفاده از این دستگاه ها می پردازیم: نصب و راه اندازی ساده: این سیستم ها دارای رابط کاربری بر پایه وب هستند و از هر...
-
خرید تلفن سانترال پاناسونیک
یکشنبه 1 دی 1392 10:13
یکی از بزرگترین ویژگی های سانترال های پاناسونیک امکان اتصال تلفن بی سیم به آن هاست. تلفن های بی سیم در انواع مختلف طراحی شده اند که متناسب با نیاز کاربران قابل انتخاب و استفاده است. از تلفن های بیسیم که مناسب برای مدیران است تلفن KX-TG9331 است. این تلفن برای مدیرانی که همیشه در حال رفت و آمد در شرکت هستند بسیار مناسب...
-
سانترال پاناسونیک تخصص ماست
شنبه 30 آذر 1392 10:14
این نمایندگی پاناسونیک خدمات زیر را ارائه می دهد: فروش و خرید سانترال نصب سانترال پاناسونیک برنامه ریزی دستگاه سانترال نگهداری انواع مراکز تلفن سانترال آنالوگ و دیجیتال مشاوره و راه اندازی سیستم در اسرع وقت نصب و برنامه ریزی طبق استانداردهای شرکت پاناسونیک نصب و راه اندازی سیستم های سانترال عقد قرارداد سرویس و نگهداری...
-
نصب سانترال پاناسونیک، آموزش برنامه ریزی سانترال
پنجشنبه 28 آذر 1392 10:15
در شرکت ها مختلف برای بهبود روند ارتباطات تلفنی و مکالمات، بهتر است که از دستگاه سانترال استفاده شود. این مراکز تلفن در واقع دستگاهی مادر برای توزیع یکنواخت تماس ها، محدود کردن بعضی از کاربران، برنامه ریزی های دقیق در مورد زمان و ساعت کاری و نحوه دسترسی به خطوط است برای کاربران. بعد از خرید دستگاه سانترال اولین کاری...
-
سانترال پاناسونیک، سیستم ارتباطی پیشرفته
چهارشنبه 27 آذر 1392 12:20
در شرکت های که از دستگاه سانترال استفاده نمی کنند، به علت مشخص نمودن شماره تماس گیرنده و یا واحد پاسخ گوی مورد نظر در صورت دریافت تماس تمامی افراد مجبور به پاسخ گویی تلفن ها هستند و برای ارتباط تماس باید فرد را فراخوانند. دستگاه های سانترال برای این کار قابل استفاده هستند، راهنمایی تماس گیرندگان به واحد مورد نظر،...
-
تلفن بیسیم پاناسونیک قابل اتصال به سانترال
سهشنبه 26 آذر 1392 10:47
یکی از قابلیت های ویژه دستگاه های سانترال پاناسونیک اتصال تلفن بی سیم به آن و امکان استفاده از آن است. سانترال های پاناسونیک بدون در نظر داشتن نوع و سری آن از این تلفن ها پشتیبانی می کنند. گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی رسمی این کمپانی بزرگ برای رفاه حال کلیه مشتریان تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر...
-
خدمات سانترال و انجام پروژه های کابلی سانترال پاناسونیک
دوشنبه 25 آذر 1392 11:04
گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی پاناسونیک افتخار همکاری با شما را در مشاوره ، طراحی و اجرای کلیه پروژه های کابلی و مرتب سازی خطوط و MDF با حداقل هزینه را دارا می باشد. بعد از خرید دستکاه سانترال پاناسونیک اولین کار نصب و راه اندازی سانترال است که بهتر است توسط کارشناسی فنی و یا فردی آشنا این کار انجام گیرد. دومین مطلب...
-
سیستم ارتباطی VoIP ، سانترال تحت شبکه پاناسونیک
یکشنبه 24 آذر 1392 12:02
روش های برقراری ارتباط تلفنی با سرعتی باور نکردنی در حال تغییر و تحول است. سیستم های سانترال تحت شبکه راه حل مناسب برای مشکلات ارتباطی و مخابراتی و کم کردن هزینه تلفن شرکت هستند. سیستم ارتباطی VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است که از طریق بستر شبکه منتقل می شوند . از ویژگی های این...
-
خرید تلفن پاناسونیک
شنبه 23 آذر 1392 11:26
پاناسونیک برای برقراری مکالماتی آسان و بدون دغدغه تلفن های ساده و با قابلیت های بی نظیر تولید کرده است، هر کدام از این تلفن ها امکاناتی مختص به خود را دارند که برای افرادی خاص طراحی شده است. تلفن های رومیزی آنالوگ برای کاربران عادی دستگاه های سانترال ، تلفن های خانگی پاناسونیک برای افراد معمولی، تلفن های اپراتوری با...
-
سانترال پاناسونیک، خدمات سانترال پاناسونیک
چهارشنبه 20 آذر 1392 10:37
سانترال های پاناسونیک دستگاهی مقاوم و سر سخت است که در اکثر مواقع دچار مشکل سخت افزاری نمی شود. اما ممکن است توسط کاربران اختلالی در سیستم نرم افزاری ایجاد شود و یا مشکل ایجاد شده از طرف مخابرات باشد. اکثر این اشکالات با برنامه ریزی مجدد سانترال امکان پذیر می شود. برنامه ریزی سانترال متناسب با نواع کم ظرفیت و پرظرفیت...