-
برای ارتقاء سانترال کم ظرفیت چه دستگاهی مناسب است؟
شنبه 25 مرداد 1393 12:40
شرکتها و مجموعهها همواره در حال پیشرفت هستند. رد این مجموعهها برای افزایش سرعت پیشرفت از افرادی کاری دعوت به همکاری میکنند که درنهایت این دعوت به همکاری موجب توسعه سازمان و افزایش تعداد کارکنان میشود. این افزایش تبعاتی خاص دارد که در تکتک زمینه به چشم میخورد. اما اولین نکتهای که در نظر گرفته میشود ایجاد فضایی...
-
سیستم تن یا DTMF در تلفن سانترال پاناسونیک چیست؟
پنجشنبه 23 مرداد 1393 12:10
آیا تا به حال با شرکتی تماس گرفته اید که سیستم گویا آن شرکت از شما درخواست کند که تلفن خود را در حالت تن قرار دهید؟ تا به حال به دلیل این کار فکر کرده اید؟ سیستم های ارتباطی و روش ارسال و دریافت اطلاعات تماس بین تلفن و مرکز مخابرات دارای استانداری خاص است که دو روش تن و پالس نام گذاری شده است. روش پالس استانداردی...
-
اهمیت و کارایی Jack 01 در سانترال
چهارشنبه 22 مرداد 1393 12:51
دستگاه سانترال کم ظرفیت به دلیل ظرفیت محدودی که دارد نحوه طراحی بسیار متفاوتی با سری پر ظرفیت این مراکز تلفن دارد . نحوه قرارگیری کارت ها و شکل ظاهری هر کارت نیز شواهدی به این نکته است . اگر به دستگاه سانترال کم ظرفیت مدل KX-TES824 و دستگاه سانترال پر ظرفیت مدل KX-TDA100 دقت کنید متوجه تفاوت بزرگ این دو مدل با یکدیگر...
-
خرید 460 تلفن بی سیم توسط مخابرات
سهشنبه 21 مرداد 1393 11:38
مخابرات استان تهران ، مرکزی کاملاً شناخته شده است که هیچ نیازی به معرفی ندارد . واگذاری خط شهری واگذاری سیم کارت پیگیری و اصلاح خطوط محاسبه میزان مکالمه هر خط شهری ارائه خدمات اینترنتی از جمله حداقل کارهایی است که این شرکت بزرگ انجام می دهد . البته در هر شهر (خصوصاً تهران) ارائه این خدمات به صورت شرکت هایی تفکیک شده...
-
تفاوت سانترال پرظرفیت دیجیتال و سانترال پرظرفیت تحت شبکه
دوشنبه 20 مرداد 1393 11:16
سانترال ، مرکز تلفنی منعطف و قابل تغییر و بروزرسانی است و ایجاد و پیاده سازی این تغییرات همگی از طریق نرم افزار پاناسونیک و یا تلفن مدیریتی آن صورت می گیرد . در شرکت های بزرگ دیگر استفاده از سانترال کم ظرفیت انتخاب و راه حل درستی نیست و باید از سانترال پر ظرفیت استفاده شود. اما بزرگترین سوالی که در ذهن افراد به وجود...
-
خرید گوشی بیسیم پاناسونیک
یکشنبه 19 مرداد 1393 10:56
امروزه در شرکت ها برای سهولت مکالمه و برقراری تماس مدیران تمایل زیادی برای استفاده از دستگاه سانترال دارند. این مرکز تلفن برقراری تماس، مکالمه بین بخش های مختلف، محدود کردن زمان مکالمه برای بعضی از کاربران، تنظیم نمودن ساعت مختلف کاری، استفاده از منشی گویا برای راهنمایی تماس گیرنده به واحد مورد نظر، فراخوانی واحدی از...
-
DXDP در تلفن سانترال
شنبه 18 مرداد 1393 11:10
تلفن سانترال به 3 دسته بزرگ تلفن هایبرید ، دیجیتال و دکت تقسیم بندی می شود . دو دسته بندی اول که شامل تلفن های رومیزی است قابلیتی خاص را به کاربران دستگاه سانترال می دهند و آن هم امکان اتصال یک تلفن دیگر به تلفن اصلی است . دستگاه سانترال در بدو خرید جعبه ای خالی است و متناسب به مدل آن با تهیه کارت های خط شهری و داخلی...
-
آموزش تعیین رمز عبور برای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک
پنجشنبه 16 مرداد 1393 11:35
کمپانی برای در امان نگه داشتن اطلاعات محرمانه کاربران از هر گونه سوء استفاده و برای افزایش سطح امنیتی دستگاههای سانترال سرویسی را طراحی کرده تا بتوان برای ورود به دستگاه و یا تغییر برنامه های تلفن سانترال رمز عبوری تهیه نمود. در سانترال کم ظرفیت به دلیل کوچک بودن فعالیت شرکت این کار مانند برنامه ریزی دستگاه توسط گوشی...
-
اختصاص دادن داخلی به دستگاه فکس در دستگاه سانترال کم ظرفیت
چهارشنبه 15 مرداد 1393 12:20
در تمام سری های سانترال می توان یک داخلی را به دستگاه فکس اختصاص داد. اتصال دستگاه فکس به دستگاه سانترال و اختصاص دادن یک داخلی به آن باعث افزایش سرعت کاربران در دریافت و ارسال فکس می باشند و هر فردی که از خارج از سازمان تمایل به ارسال فکس داشته باشد با گرفتن داخلی تعیین شده برای فکس مستقیما به دستگاه متصل می شود و...
-
دستگاه سانترال پرظرفیت، تلفنی مناسب برای هتل
سهشنبه 14 مرداد 1393 12:10
امروزه شاهد تحول و دگرگونی در زمینه فناوری مخابرات و IT هستیم. سیستم های تلفن سانترال به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند حداکثر بهره را این تغییرات حاصل نموده و با ارائه محصولاتی مدرن و بسیار جدید کلیه نیاز های مشتریان را برآورده کنند. دستگاه سانترال برای هتل ها وسیله ارزشمندی برای بهبود بهره وری و ارائه سرویس به...
-
برنامه ریزی در سانترال کم ظرفیت
دوشنبه 13 مرداد 1393 14:09
برای برنامه ریزی در سانترال کم ظرفیت که حداقل خط پشتیبانی 3 و حداکثر آن 8 خط شهری می باشد ، می توان از دو روش اعمال کرد ، از طریق کامپیوتر و یا تلفن مدیریتی . برای برنامه ریزی از طریق تلفن باید یک گوشی مدیریتی به نام KX-T7730 در دسترس داشت و تمام برنامه ریزی ها با این تلفن امکان پذیر خواهد بود. در سانترال کم ظرفیت به...
-
خرید دستگاه سانترال راه حلی برای وفادار ساختن مشتری
یکشنبه 12 مرداد 1393 14:14
شرکت را برای مشتری خود به بت تبدیل کنید . مدیرانی موفق هستند که با داشتن کادری کوچک و مجموعه ای بسیار محدود امکانات و خدماتی به کاربر خود ارائه دهند که در نهایت موجب وفاداری مشتری به آن مجموعه گردد . سطح این وفاداری به کوچکی و بزرگی مجموعه نیست بلکه به خدماتی است که در رابطه با حیطه اختیاری خود ارائه می کنند . برای...
-
UCD در دستگاه سانترال
شنبه 11 مرداد 1393 15:07
همواره پاسخگویی به مشتریان از طریق تلفن و برطرف کردن نیاز آنها و نحوه فروش محصول از این طریق دغدغه فکری مدیران شرکتها بوده و مدیران همیشه در پی افزایش بهره وری و کاهش هزینه های اضافی و کسب رضایت مشتریان از شرکت هستند. یکی از عوامل تحقق این خواسته مدیران نظارت و کنترل بر نحوه عملکرد پاسخگویی اپراتور ها و افراد به...
-
دستگاه سانترال تحت شبکه
پنجشنبه 9 مرداد 1393 11:36
کارایی دستگاه های سانترال کم ظرفیت محدود به استفاده از خطوط تلفن می شود و در صورت بروز هر مشکلی برای خطوط عملا فعالیت شرکت را تحت تاثیر خود قرار می داد. سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این قابلیت را ندارد که در صورت توسعه سازمان، ارتقاء یافته و متناسب با فعالیت شرکت خدمات مورد نظر را ارئه کند زیرا حداکثر پشتیبانی این...
-
برنامه ریزی دستگاه سانترال پاناسونیک
دوشنبه 6 مرداد 1393 11:56
دستگاه سانترال در زمان استفاده نیاز به برنامه ریزی و انجام کلیه مراحل نصب را دارد و این امر تفاوتی در نوع محصول ندارد. پاناسونیک برنامه ریزی دستگاههای سانترال خود را از دو روش تلفن پاناسونیک و کامپیوتر امکان پذیر کرده است. این دو روش هر کدام نیازمند دانشی خاص هستند که مستلزم آموزش سانترال و آموزش نحوه کار با دستگاه...
-
پیغام گیر در دستگاه سانترال پاناسونیک
یکشنبه 5 مرداد 1393 11:12
اگر در سانترال پاناسونیک کارت پیغام گیر bv (KX-TE82492 کارت ضبط پیغام به مدت 60 دقیقه) نصب شده باشد می توان برنامه ضبط پیغام ها را فعال نمود و مدّت زمان ضبط پیغام را انتخاب کرد. این زمان می تواند بین یک تا 20 دقیقه باشد. اگر کارت BV بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد، با استفاده از این برنامه می توان مدّت زمان مورد نیاز را...
-
چگونه یک دستگاه فکس مناسب انتخاب کنید ؟
شنبه 4 مرداد 1393 12:02
دستگاه فکس چیست ؟ دستگاه فکس به دستگاهی گفته می شود که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری را با استفاده از خطوط تلفن مهیا می کند . بدین صورت که کاغذ در دستگاه وارد شده و اسکن می شود و سپس از طریق تلفن فرستاده می شود . دستگاه فکس نوشته یا همان نامه های اداری را به کدهای مناسب برای ارسال در خطوط تلفن تبدیل می کند . این...
-
نکته ای مهم در رابطه با دستگاه سانترال کم ظرفیت
پنجشنبه 2 مرداد 1393 10:56
دستگاه سانترال کمظرفیت مدل KX-TES824 دارای 3 جای کارت است که یکی از این درگاهها در حالت پیشفرض از بدو ورود به بازار پر شده و ظرفیت دستگاه را به 3خط شهری و 8 داخلی تبدیل کرده است اما این تمام قابلیت دستگاه نبوده و دستگاه با داشتن 2 جای کارت دیگر امکان افزایش ظرفیت سیستم را فراهم میکند. پاناسونیک برای این 2 اسلات 2...
-
تفاوت تلفن هایبرید و تلفن دیجیتال
چهارشنبه 1 مرداد 1393 12:04
اگر در دسته بندی محصولات تلفن سانترال دقت کنید متوجه دسته بندی محصولات خواهید شد. تلفن دیجیتال تلفن هایبرید تلفن تحت شبکه تلفن دکت هر کدام از این محصولات ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارد که در دستگاه سانترال قابل اجرا و پیاده سازی است . اصلی ترین و متداول ترین تلفن هایی که در اکثر شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد...
-
دستگاه 3 به 8 سانترال چیست؟
سهشنبه 31 تیر 1393 12:43
دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک که در حال حاضر در بازار موجود هستند دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است. دستگاه KX-TES824 به صورت پیش فرض 3 خط شهری را پشتیبانی می کند و به 8 کاربر اجازه استفاده از خطوط تلفن را می دهد. این دستگاه به دلیل این حداقل قابلیت به دستگاه 3به8 نیز معرفی می شود.اما همانطور که می دانید با نصب کارت...
-
مکالمه خط شهری به خط شهری
دوشنبه 30 تیر 1393 11:41
سانترال پاناسونیک، مرکز تلفنی همه کاره است که خدماتی بی نظیر را ارائه می دهد. یکی از این قابلیت ها انتقال مکالمه ی ورودی به سانترال از طریق خط شهری به یک شماره دیگر می باشد . در ذیل اطلاعات کافی در این مورد بیان شده است : فرستادن مکالمه به خط شهری کاربری که امکان پاسخ گویی به تلفن داخلی خود را ندارد، می تواند به گونه...
-
دستگاه سانترال ، سیستمی مناسب برای مدیریت و کنترل رستوران
یکشنبه 29 تیر 1393 11:38
امروزه با توجه به این امر که مشغله روزانه افراد بسیار زیاد است و گاهی حتی یک شبانه روز برای انجام کارهای روزمره کم می باشد ، پخت و پز و آشپزی جایگاه خود را از دست داده و یا بسیار کم رنگ شده است . به همین ترتیب وجود رستوران ها بسیار زیاد و افراد مراجعه کننده به آنها بیش از قبل است . رستوران ها برای جلب رضایت مشتری...
-
پیج کردن در دستگاه سانترال
چهارشنبه 25 تیر 1393 14:06
در برخی دستگاه های سانترال این قابلیت قرار دارد که استفاده کنندگان از تلفن سانترال می توانند به صورت همزمان چند نفر را پیچ کنند. صدای شخص پیج کننده از طریق بلندگوی تلفن اختصاصی یا دستگاه پیج خارجی پخش خواهد شد. شخص پیج شده می تواند از هرکدام از داخلی های دستگاه به پیج پاسخ دهد. روش های پیج در سانترال : تمام داخلی ها:...
-
خدمات سانترال پاناسونیک و خدمات تلفن سانترال
سهشنبه 24 تیر 1393 10:42
سانترال پاناسونیک به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار می گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی ازخطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد ....
-
کلیدهای dss در تلفن سانترال به چه معناست ؟
دوشنبه 23 تیر 1393 11:04
یکی از بزرگترین تفاوت های تلفن های عمومی با تلفن سانترال وجود کلیدهای میانبر تماسی است که در اصطلاح به آن ها D.S.S گفته می شود . این کلید از دو قسمت پلاستیکی و شیشه ای تشکیل شده است به گونه ای که در آن قسمت شیشه ای چراغ های نورانی برای اعلاناتی خاص طراحی شده است . در این کلید ها دو چراغ قرمز و سبز وجود دارد که هر کدام...
-
چه نوع تلفن بیسیمی برای استفاده در دستگاه سانترال مناسب است؟
یکشنبه 22 تیر 1393 14:04
پاناسونیک تلفنهای سیار خود را در انواع و مدلهای مختلف طراحی کرده است و این تنوع باعث شده تا فرد انتخابی راحتتر داشته باشد و بتواند به سهولت به مدل دلخواه خود دست یابد. پاناسونیک کلیه این تلفنها را بهگونهای طراحی کرده که قابلیت اتصال به دستگاه سانترال را دارا می باشند (در صورت وجود کارت خطوط داخلی آنالوگ در مرکز...
-
آموزش نحوه انتخاب و خرید مناسب ترین گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک
شنبه 21 تیر 1393 10:27
در تمام شرکت ها بدون در نظر گرفتن نوع سانترال باید به این نکته توجه کرد که چه تلفن رومیزی برای چه فردی مناسب است. در هر شرکتی، هر فرد متناسب با جایگاه و سمتی که دارد با خطوط ارتباطی درگیر است و این میزان استفاده بیانگر مشخصات تلفن است. افرادی که کار دفتری انجام می دهند هر کدام به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند....
-
دلایل استفاده از دستگاه سانترال
پنجشنبه 19 تیر 1393 10:37
سانترال ، مرکز تلفنی منعطف و قابل تغییر و بروزرسانی است و ایجاد و پیاده سازی این تغییرات همگی از طریق نرم افزار پاناسونیک و یا تلفن مدیریتی آن صورت می گیرد . پشتیبانی از خطوط شهری با کارت هایی خاص و تعریف سطوح کاربری تلفن متناسب با جایگاه هر فرد با کارت های داخلی سانترال و محدودسازی یا اعمال محدودیت برای کاربرانی خاص...
-
دستگاه سانترال تحت شبکه
چهارشنبه 18 تیر 1393 10:39
کارایی دستگاه های سانترال کم ظرفیت محدود به استفاده از خطوط تلفن می شد و در صورت بروز هر مشکلی برای خطوط عملا فعالیت شرکت را تحت تاثیر خود قرار می داد. سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این قابلیت را ندارد که در صورت توسعه سازمان، ارتقاء یافته و متناسب با فعالیت شرکت خدمات مورد نظر را ارائه کند زیرا حداکثر پشتیبانی این...
-
ویژگی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک
سهشنبه 17 تیر 1393 10:44
پاناسونیک برای شرکتهایی با حیطه فعالیت کوچک و کاربران محدود تلفنی، مرکز تلفنی طراحی کرده که حداقل خطوط پشتیبانی آن 3 و حداکثر آن 8 خط شهری است. این دستگاه سانترال ، کم ظرفیت ترین سیستم ارتباطی کمپانی پاناسونیک بوده که به 8 کاربر تلفن اجازه استفاده از 3 خط شهری را می دهد. برنامه ریزی دستگاه سانترال KX-TES824 از طریق...