گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

توزیع یکنواخت تماس (UCD)

توزیع یکنواخت تماس (UCD)


توزیع یکنواخت تماس (UCD)  توزیع تمام تماس هایتان را به یک شماره مشخص امکان پذیر می باشد. کاربران می توانند با فشار دادن یک کلید یا شماره گیری یک کد این عملیات را فعال یا غیر فعال کنند.


کاربرد این سرویس بیشتر برای مراکز خدمات به مشتریان ، بخش سفارش و یا در مراکزی که حجم زیادی از تماس به یک عدد استفده می شود .

این سرویس فقط برای تماس هایی که در سیستم ذخیره شده فعال و تماس های دریافتی را به داخلی که آزاد باشد وصل می کند.

امکانات

1.      اگر همه عوامل مشغول باشد ، تماس گیرنده می تواند در صف انتظار قرار بگیرد برای اولین کاربری که آزاد شود.

2.      تماس گیرنده می تواند در هنگامی که تماس می گیرد تعداد افراد منتظر برای اتصال به اپراتور را بشنود (حداکثر این اعلام 14 ثانیه است)

3.      تماس گیرندگان می توانند به صندوق پستی یا به گوشی دیگر فرستاده شوند زمانی که همه خطوط مشغول است یا تماس گیرنده را از سیستم خارج کند زمانی که تعداد کاربران در انتظار زیاد است.

4.      به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و یا گزارشی به صورت ایمیل که شامل تعدادی از تماس های دریافتی ، تعداد تماس های پاسخ داده شده ، تعداد تماس های رد شده توسط تماس گیرندگان و تعداد تماس های که مشغول بوده در دسترس می باشد که توسط مدیریت قابل پیگیری می باشد.

5.      تماس گیرندگان می توانند یک اخطار(علامت) در هنگام اشغال بودن خدمتگزاران بشنوند اگر هیچ خط داخلی آزاد نبود.

 

 

 

 

نرم افزار ثبت مشخصات مکالمات (SMDR)

نرم افزار ثبت مشخصات مکالمات (SMDR)

این برنامه قابل نصب برروی تمام دستگاههای سانترال می باشد که به صورت خودکار اطلاعات مکالماتی که روی خط تلفن انجام شده (ارتباطی که شما با بیرون برقرار کرده اید یا ارتباطی که از بیرون با شما برقرار شده) را چاپ خواهد کرد.

می توان از یک پرینتر استفاده کنید تا برنامه های تنظیم شده روی دستگاه را چاپ کنید.

با این نرم افزار می توان تمامی خطوط مخابراتی و داخلی های شرکت خود را در هر لحظه و به راحتی کنترل کنید.

همچنین شما با نوشتن و یا تنظیم نام شخص (شرکت ، آدرس ، تلفن ، تلفن همراه ،فکس ، الصاق عکس و... ) در قسمت دفتر تلفن این نرم افزار می توانید در هنگام تماس آن شخص با شما البته با همان شماره تلفنهای تنظیم شده در قسمت دفتر تلفن نرم افزار آن اطلاعات تنظیمی را بر روی صفحه نمایشگر رایانه بصورت بالون مشاهده نمایید.

این سیستم بسته به ظرفیت و نوع دستگاه سانترال میزان ذخیره اطلاعات  متفاوت است.

پیغام دیزا

دیزا (Disa)


سیستم دیزا به تماس گیرنده این امکان را می دهد که مستقیم و بدون حضور منشی ، به داخلی مورد نظر خود وصل شود. 

تماس گیرنده می تواند به پیغام اصلی (OGM) گوش دهد ، که شامل توضیح شماره هایی که وی باید برای وصل شدن به فرد یا گروه مورد نظر خود بگیرد. 

این سیستم (DISA) همچنین می تواند به استفاده کنندگان داخلی ، امکاناتی از قبیل شماره گیری با یکی از خطوط تلفن را ، زمانی که خارج از محل کار خود هستند ، ارائه دهد .

پیام اصلی می تواند تماس گیرندگان را در موارد زیر راهنمایی کند :

·         تماس با یک خط داخلی ، توسط وارد کردن شماره داخلی مورد نظر

·         تماس با یک شخص دیگر ، با استفاده از یکی از دیگر از خطوط تلفن متصل شده به سیستم

·         تماس با داخلی مورد نظر ، فقط با گرفتن شماره ای یک رقمی با استفاده از خدمات (مسئول)  دیزا

 

خدمات (مسئول) دیزا


این خدمات به تماس گیرنده این امکان را می دهد که فقط با وارد کردن یک رقم (فشار دادن یک کلید) به داخلی مورد نظر وصل شود . در این دستگاه برای هر پیام اصلی می توانید تا 10 مقصد را به عنوان مسئول دیزا معرفی و به هرکدام یک شماره یک رقمی (0 تا 9) اختصاص دهید ( تا 3 سطح می توان پیام اصلی تعریف شود).


پیام اصلی


هنگامی که تماس گیرنده ای با یکی از خطوط متصل به دیزا تماس بگیرد ، پیام اصلی یا صدای یک سوت کوتاه را خواهد شنید .

 هنگامی که مسئول دیزا فعال باشد ، پیام اصلی ، تماس گیرنده را برای گرفتن شماره های اختصاص داده شده به مسئولین مورد راهنمایی می کند. 

برای استفاده از خواص دیگر مانند برقراری ارتباط داخلی یا استفاده از خطوط تلفن ، تماس گیرنده باید به راهنمایی های که در پیام اصلی می شود ، توجه کند.

گوشی رومیزی KX-TS560

گوشی های رو میزی پاناسونیک 


پاناسونیک به دلیل تنوع در طراحی محصولات خود و اهمیت به مصرف کننده ، گوشی های متنوع متناسب با نیاز مصرف کننده طراحی می کند 

.

گوشی رومیزی KX-TS560 

+بلندگو برای پاسخگویی

+قفل شماره گیر

+ورودی پورت دیتا

+این گوشی قابلیت برقراری کنفرانس 3 نفره .

+سازگار با سیستم مزاحم یاب 

+امکان ذخیره 50 عضو یا شماره تلفن.

+دارای 20 حافظه شماره گیری مجدد


کارت 8 پورتی خطوط داخلی آنالوگ سانترال (KX-TE82474)

کارت 8 پورتی خطوط داخلی آنالوگ سانترال (KX-TE82474)

این کارت مخصوص استفاده در مراکز تلفن آنالوگ پاناسونیک (سانترال های کم ظرفیت)  از نوع KX-TEM824 / KX-TES824  بوده و با افزودن آن ظرفیت داخلی سیستم 8 پورت (8 داخلی) افزایش می یابد.



Panasonic expansion Card KX-TE8274 , 8 ports

Model Name

Panasonic expansion Card KX-TE82474 , 8-Port single line telephone extention card

The Panasonic KX-TE82474 , 8Port  single line telephone extension card for the Panasonic KX-TES824 & KX-TEM824 system

Product

8 Port single line telephone extension card

Plug & play set up

Extension card for Panasonic KX-TES 824 / KX-TEM 824

Feature