گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

مزایا ی استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک

مزایا ی استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک

کسب اعتبار سازمانی

عدم نیاز به نیروی کادر دفتری

ایجاد دفتر کار در یک شهر ؛ مرکز تجارت در ایران

دسترسی به سازمان شما همیشه ، همه وقت ،همه جا

تجهیز محل کسب و کار به امکانات ذور ارتباطی و مخابراتی

حفظ و گسترش ارتباط با مشتریان و عدم از دست دادن ارتباط آن ها

بدون نیاز به سرمایه گذاری بالای راه اندازی خطوط و تجهیزات و نگهداری و پشتیبانی

پیغام گیر (BV)

پیغام گیر (BV)


چنانچه کارت BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، در این برنامه شما می توانید ، مدّت زمان ضبط پیغام را در این سیستم انتخاب کنید . این زمان می تواند بین یک تا 20 دقیقه باشد.

اگر کارت  BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، شما با استفاده از این برنامه می توانید مدّت زمان مورد نیازتان را برای پیغام های عمومی و شخصی تعیین کنید . تنظیم این مدّت زمان بر حسب دقیقه بوده و از یک دقیقه تا 15 دقیقه قابل تنظیم می باشد.

واگذاری اجازه استفاده از سرویس پیغام گیر

چنانچه کارت اختیاری BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ؛ در این برنامه شما می توانید تعیین کنید که کدام یک از داخلی ها می توانند از سرویسهای BV  استفاده کنند و کدام یک نمی توانند.

به عبارت دیگر برای هر کدام از داخلی ها که در این برنامه آن را فعال کرده باشید امکان استفاده از پیغام گیر وجود دارد.

استفاده کننده از این سرویس می تواند پیغامهای صوتی ضبط شده بر روی سیستم را پخش و یا پاک کند . این امکان توسط داخلی استفاده کننده از این سرویس و یا مدیر و یا اپراتور سیستم و از راه دور هم قابل انجام می باشد.

برای اینکه استفاده کننده از داخلی بتواند با استفاده از سرویس راه دور ( از طریق خطوط شهری و تماس برقرار  شده توسط سیستم دیزا) به پیغامهای ضبط شده در ناحیه عمومی و یا پیغامهای شخصی دسترسی داشته باشد ؛ باید در حین پخش شدن پیغام دیزا و یا بعد ازآن ؛ یک کد دسترسی به سرویس را وارد کند که این کد در همین برنامه قابل تعریف و واگذاری برای هر کدام از داخلی ها می باشد . هر کدام از داخلی ها که کد مخصوص به خود را وارد کند به صندوق صوتی مرتبط با داخلی خودش ارتباط برقرار خواهد کرد.

توجه داشته باشد که کد دسترسی به سیستم از طریق خط شهری باید متفاوت با شماره های داخلی باشد در غیر این صورت ، وارد شدن چنین کدی بجای وصل شدن به سیستم با یک داخلی ارتباط برقرار خواهد شد.

نمایندگی رسمی خرید و فروش و نصب دستگاه سانترال پاناسونیک

 

خرید و فروش  تلفن سانترال پاناسونیک و تجهیزات مخابراتی

نمایندگی رسمی پاناسونیک

مرکز تخصصی خرید و فروش  سانترال پاناسونیک  و تجهیزات مخابراتی  متناسب با نیاز شما

فروش انواع مراکز تلفن پاناسونیک ـ با ظرفیت های 8/3 ، 16/6 ، 28/8 ( کم ظرفیت . پرظرفیت )  


--انواع مدلهای: Panasonic

TDA100 //TDA200  //  TDA600 // TDE100 //  TDE200  //TDE600  // TVM 50// TVM200  // NCV  // TES824   
TEM824
//  و...


فروش و تعمیر انواع ماشین های اداری پاناسونیک


فروش انواع دستگاه سانترال نو و کارکرده


فروش انواع فکس ، گوشی و سیستمهای اداری پاناسونیک

فروش و خدمات پس از فروش کلیه لوازم جانبی مراکز تلفن شامل : اپراتورخودکار ـ نمایشگر شماره ، ثبت و ضبط مکالمات ، موزیک انتظار


فروش و خدمات پس از فروش UPS ، باطری بکاپ ، کارت دیزا

//سانترال پاناسونیک تخصص ماست  //

//راه اندازی سرویس های IP شامل IP PBX، VOIP، SIP//

”” کارشناسان ما در هر زمان آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشند . ““
همراهی و نظارت مهندسین مخابرات و الکترونیک در کلیه مراحل کار

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

نام:نمایندگی رسمی پاناسونیک(گروه فنی مهندسی ارتباط)


ایمیل  @  : Info@ertebatgroup.com

وب سایت  @   : WWW.ICT3.COM



تلفن : 02188933100
فاکس: 02188914642
امور مشتریان: 1882800 0936

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

آدرس:جهت مشاهده آدرس و سفارش کالا به وب سایت WWW.ICT3.COM مراجعه نمایید


▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

««««برای مشاهده ی قیمت و مشخصات دستگاههای سانترال پاناسونیک، به سایت www.ict3.com مراجعه کنید»»»»

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

انتظار تلفن برای دریافت یک مکالمه جدید

مدت زمان انتظار تلفن معمولی برای دریافت یک مکالمه جدید


وقتی که یک تلفن معمولی مکالمه ای را دریافت کرده و در حال انجام آن باشددر هنگامی که مکالمه به پایان می رسد و مکالمه کننده گوشی را می گذارد ؛ اگر در همین زمان مکالمه دیگری وارد شود ، تلفن به مدّت زمانی که شما در این برنامه تعیین می کنید ؛ مکث کرده و سپس مکالمه را دریافت خواهد کرد . این امکان در زمانی مفید خواهد بود که سرویس دریافت کالر ای دی بر روی تلفن معمولی فعال بوده و این تلفن اطلاعات مکالمه کننده را دریافت می کند .

اگر این زمان کوتاه بوده و مکالمه بلافاصله بعد ازپایان مکالمه اول به تلفن وصل شود ؛ ممکن است اطلاعات کالر ای دی فرصت کافی برای دریافت شدن و نشان داده شدن به طور کامل را نداشته باشد و در نتیجه اطلاعات کالر ای دی در این مواقع به صورت ناقص دریافت گردد و لذا در صورت بروز چنین اشکالی شما می توانید با بیشتر کردن این زمان در این برنامه از بروز این اشکال جلو گیری کنید

 

پیغام دیزا ( قسمت دوّم)

تنظیم حالت کار در زمان مشغول بودن داخلی مقصد در سیستم دیزا


هنگامی که خط شهری به سیستم دیزا وصل می شود و سیستم دیزا این مکالمه را به یک خط داخلی وصل می کند اگر این داخلی اشغال باشد ، شما می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید ؛ تا اینکه سیستم دیزا بتواند مطابق انتخاب شما ، کاری برای تماس گیرنده انجام دهد.

1)      قطع مکالمه (Disconnect) : در این حالت بعد از شنیده شدن صدای بوق اشغال که به معنی اشغال بودن داخلی مقصد می باشد مکالمه قطع خواهد شد.

2)      بوق انتظار (Call Waiting)  : در این حالت بوق انتظار برای داخلی مقصد که در حال مکالمه است فرستاده می شود.

3)      سیستم دیزا (Disa)  : در این حالت پیغام ضبط شده در OGM  دیگر برای تماس گیرنده پخش خواهد شد.