گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

سرویس شگفت انگیز دیزا در سانترال پاناسونیک

سیستم های ارتباطی سانترال مناسب  ترین وسیله برای ارتقا نحوه پاسخ گویی به تماس های تلفنی در شرکت ها است. این سیستم های ارتباطی که در اصطلاح دستگاه سانترال نامیده می شود در مدل های مختلفی طراحی شده است. در نوع کم ظرفیت این سری از محصولات یک کانال منشی اتوماتیک و یا اپراتور خودکار به صورت پیش فرض وجود دارد. این منشی اتوماتیک که با نصب کارت دیزا بر روی سیستم شروع به کار می کند باعث سرعت بخشیدن به نوع پاسخ دهی می شود.

کارت دیزا در سانترال بر روی تمام خطوط شهری فعال می شود و در صورت دریافت تماس پیغام خوش آمد گویی را پخش می کند. این سرویس با قابلیت ضبط صدا به گونه ای طراحی شده است که به تمام مجموعه این امکان را می دهد که با ضبط متن مورد نظر خود فرد تماس گیرنده را به بهترین حالت ممکن به واحد اداری مورد نظر ارتباط دهد. این نحوه ارتباط دهی به صورت پیشرفته باعث جلوگیری از هدر رفت زمان و حذف کادر دفتری اضافه برای پاسخ دهی به خطوط است. هم چنین وجود این صدای ضبط شده باعث افزایش رضایت مشتریان می شود زیرا آن ها را به زیبا ترین حالت به واحد مورد نظر راهنمایی می کند.


پاناسونیک این سیستم را به گونه ای طراحی کرده است که بر روی تمام خطوط فعال می شود و با توجه به ظرفیت و گنجایش کارت توان پاسخ گویی خطوط در لحظه دستگاه مشخص می شود. هم چنین ظرفیت این کارت در سری های مختلف سانترال کاملا متفاوت است. در سانترال کم ظرفیت تا 2 کانال (پاسخ گویی به 2 تماس در لحظه) و در سانترال های پر ظرفیت بسته به مدل دستگاه متفاوت است.

تعمیر دستگاه سانترال پاناسونیک

سیستم های ارتباطی پاناسونیک دارای بدنه ای مقاوم هستند که در صورت برخورد ضربه شدید به آن و یا نوسانات بسیار زیاد در آن اختلال ایجادمی شود. این دستگاه های دارای بیشترین عمر مفید نسبت به محصئلات مشابه خود هستند زیرا پاناسونیک تمام تلاش خود را در زمینه تولید محصولی مقاوم را به کار گرفته است.

دستگاه سانترال و یا تلفن سانترال و یا حتی تلفن های رومیزی و بیسیم هر کدام از آن ها دارای طراحی خاص برای افزایش تحمل ضربه است. به طور مثال تولید دکمه های بالشتی مانند و نصب آن ها بر روی تلفن های بی سیم موجب افزایش عمر دستگاه شده است.

این نمایندگی پاناسونیک، گروهی فعال و پویا است که با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و پاسخ گویی لحظه به لحظه توانسته خدمات بی نظیری را به کاربران خود ارائه دهد. که می توان به صورت خلاصه ذکر نمود:

  • تعمیر سانترال
  • تعمیر تلفن پاناسونیک
  • تعمیر فکس پاناسونیک
  • خدمات تلفن سانترال
  • نصب سانترال
  • راه اندازی سانترال
  • خرید دستگاه سانترال
  • برنامه ریزی سانترال
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگاه سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال از قبیل فروش و نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش و مشاوره و بازدید از محل توسط کارشناس

این گروه مهندسی با سابقه بیش از یک دهه فعالیت، به عنوان قطبی فعال و نمایندگی پویا برای شرکت ها شناخته شده است. این گروه با ارائه خدمات فروش و پس فروش و هم چنین مشاوره های تخصصی در هنگام خرید سانترال به عنوان واحدی پویا برای اکثر شرکت ها آشنا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه سانترال و نحوه خرید و یا تعمیر دستگاه سانترال با این نمایندگی PANASONIC تماس حاصل فرمایید.