گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

ده دلیل برای خرید دوربینهای تحت شبکه Netwok Camera

ده دلیل برای خرید دوربینهای تحت شبکه Netwok Camera


  •  امکان power over Ethernet یا تامین برق مصرفی دوربین از طریق کابل شبکه:

پشتیبانی از این سیستم استاندارد علاوه بر کاهش هزینه های اجرایی , خرابی های ناشی ازگستردگی سیستم را به حداقل میرساند . بطوریکه استفاده از UPS مرکزی را بسیار ساده و کم هزینه می سازد .


  • امنیت انتقال تصاویر :

سدی از کلمات عبور مختلف و رمزگزاری های پیچیده و فیلتر کردن IP های ناشناس از تصویر دوربینهای تحت شبکه محافظت میکند . علاوه بر این اطلاعاتی به تصاویر اضافه کرده که اصالت آن را به مراجع قانونی به اثبات برساند .


  •  پایانی بر مشکل interlace :
دوربینهای آنالوگ به دلیل محدودیت استاندارد در مورد استفاده (PAL/NTSC ) هر تصویر را دو بار و با تاخیر زمانی اسکن میکنند که باعث افت شدید کیفیت تصاویر متحرک میشود . در مقابل دوربینهای تحت شبکه کل تصویر را در آن واحد اسکن کرده و در نهایت یک تصویر متحرک را بدون نویز و اعوجاج نشان میدهد .

  •  رزولوشن مگاپیکسل :
دوربینهای آنالوگ حداکثر رزولوشنی برابر با 0.4 مگاپیکسل دارند که این امر بدلیل محدودیت تعداد خطوط است . در حالیکه دوربینهای تحت شبکه با رزولوشن بالای یک مگاپیکسل بسیار زیاد است .

  •  دوربینهای هوشمند( Intelligent Network vcamera) :
دوربینهای تحت شبکه توانایی تشخیص حرکت یا motion detection دارند . علاوه بر این امکان مدیریت آلارم با قابلیت تنظیم حساسیت و موقعیت حرکت در تصویر نیز وجود دارد . ورودیهای I/O امکان وصل انواع سنسورهای مختلف اعم از دود و گاز را به دوربین میدهد .

  • انتقال صدا و تصویر و سیتم کنترلی دوربین : بر پایه یک کابل شبکه خواهد بود .
  •  دارا ی سیستم صدای دو طرفه جهت ضبط و پیجینگ در محیط.
  •  زیرساخت کاملا اقتصادی وقابل انعطاف : مبنی بر IP (تحت شبکه) و بدون در نظر گرفتن تعداد دوربین بر روی حداقل یک کابل شبکه .
  •  سیستم کاملا دیجیتال :
در سیستم تحت شبکه تصاویر فقط یکبار دیجیتال شده وهمواره دیجیتال میمانند لذا کیفیت تصاویر بعد از انتقال به کیلومترها دورتر ثابت میماند .

  •  به صرفه از نظر اقتصادی:
با در نظر گرفتن قابلیت گسترش سیستم و کارایی آن و مقایسه هزینه ایجاد هر کانال تصویردر سیستم آنالوگ و دیجیتال میتوان نتیجه گرفت که در سیستمهای متوسط و بزرگ هزینه تمام شده سیستمهای تحت شبکه به نحو محسوسی کمتر خواهد بود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد