گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

دستگاه سانترال ، سیستمی مناسب برای مدیریت و کنترل رستوران


امروزه با توجه به این امر که مشغله روزانه افراد بسیار زیاد است و گاهی حتی یک شبانه روز برای انجام کارهای روزمره کم می باشد ، پخت و پز و آشپزی جایگاه خود را از دست داده و یا بسیار کم رنگ شده است . به همین ترتیب وجود رستوران ها بسیار زیاد و افراد مراجعه کننده به آنها بیش از قبل است .
رستوران ها برای جلب رضایت مشتری همواره خدماتی خاص را در نظر دارند که این خدمات ممکن است گاهی فقط جنبه تبلیغاتی داشته یاشد و یا گاهی صرفاً جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری است . انتخاب آشپز مناسب ، سرویس دهی عالی و خاص و حتی سرویس پاسخ گو برای پوشش تماس ها ورودی جزء این مواردی است که یک مدیر رستوران همیشه برای جلب رضایت و وفاداری مشتری در نظر دارد .

سرویس دهی بیرون از رستوران

این سرویس امکانی ویژه است که می توان گفت اکثر رستوران ها آن را در نظر گرفته اند بدین معنا که با دریافت تماس و ثبت سفارش شخص غذای مورد نظر تهیه و توسط پیک های بیرون بر به منزل فرد ارسال می کند.
در اکثر رستوران های بزرگ این واحدها بسیار بزرگ با حجم بالایی از تماس ها مواجه اند . هم چنین در آشپزخانه رستوران نیز این شلوغی را می توان به خوبی احساس کرد . حجم بالای تماس گیرنده ، حجم بالای سفارش های حضوری باعث می شود تا واحدی با نام پیگیری و یا نظارت در این محیط ها احساس شود .

دستگاه سانترال چگونه به کمک مدیر رستوران می آید ؟

برای پوشش مناسب تماس های ورودی می توان از دستگاه سانترال استفاده کرد . همان طور که بیان شده و می دانید این مرکز تلفن را می توان با دستگاه پردازنده صوتی یکپارچه نمود و این یکپارچه سازی به افراد کمک می کند تا حجم تماس ها را مدیریت کنند . مراحل را با یکدیگر مرور می کنیم .

1- دریافت تماس ، ورود آن به دستگاه سانترال

در این بخش فرد تماس گیرنده با شنیدن پیغام خوشامدگویی مواجه شده و پس از معرفی شدن داخلی ها در صورت درخواست سفارش ، یک کلید خاص (مثلاً عدد 1) و برای پیگیری سفارش ، یک کلید دیگر (مثلاً عدد 2) را شماره گیری می کند .

2- ارتباط تماس با واحد ثبت سفارش غذا در سانترال

در صورتی که فرد کلید 1 را در مثال فوق فشرده باشد به واحد ثبت سفارش غذا متصل می شود و در این هنگام اپراتور و یا فرد مربوطه تماس را پاسخ داده و سفارش را ثبت و به آشپزخانه ارجاع می دهد .

3- ارتباط تماس به واحد پیگیری سفارشات در سانترال

در این قسمت فرد با فشردن کلید 2 وارد واحد دیگری شده که می تواند سفارش خود را پیگیری کند که در چه مرحله ای است و با دریافت تماس پاسخ دهی از سمت اپراتور در مورد مرحله آماده سازی سفارش اطلاع پیدا می کند .

این روند بدون شک بهترین تأثیر را برای تماس گیرنده داشته و می توان آن ها را جزء 3 اصل وفادار سازی مشتری طلقی کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد