گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188941000

گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک ، ارائه دهنده کلیه خدمات سانترال

مکالمه خط شهری به خط شهری


سانترال پاناسونیک، مرکز تلفنی همه کاره است که خدماتی بی نظیر را ارائه می دهد. یکی از این قابلیت ها انتقال مکالمه ی ورودی به سانترال از طریق خط شهری به یک شماره دیگر می باشد . در ذیل اطلاعات کافی در این مورد بیان شده است :


فرستادن مکالمه به خط شهری

کاربری که امکان پاسخ گویی به تلفن داخلی خود را ندارد، می تواند به گونه ای داخلی خود را برنامه ریزی کند که تمام تماس های ورودی به فرد (چه تماس داخلی درون سازمانی و چه تماس های ورودی شرکت) به یک خط شهری خارج از دستگاه سانترال انتقال یابد. برای این منظور باید برنامه "607" سانترال را فعال نمود. این برنامه باعث می شود که بدون زنگ خوردن تلفن داخلی فرد، تماس به صورت کاملا مستقیم به شماره ای که فرد مشخص کرده است فرستاده شود.

انتقال مکالمه به خط شهری

برای انتقال مکالمه به فردی که در خارج از محیط کار است باید در حین انجام مکالمه با خط شهری، مکالمه را به یک خط شهری خارج از مرکز تلفن منتقل کرد. برای این منظور با کلید TRANSFER خط را هلد و پس از آزاد کردن یک خط شهری و گرفتن شماره دیگر این انتقال را انجام داد. در این حالت دو طرف به مکالمه با همدیگر به مکالمه می پردازند.

ایجاد کنفرانس بدون حضور برقرار کننده کنفرانس

استفاده کننده از داخلی در حالی که با دو طرف ( با دو خط شهری) در حال انجام یک مکالمه کنفرانسی است با فشار دادن کلید CONF می تواند از کنفرانس خارج شود و به دو طرف بیرونی اجازه دهد که به مکالمه خود با یکدیگر ادامه دهند.( خط شهری به خط شهری)

امکان تصرف خط شهری از سیستم دیزا

در هنگامی که تماسی تلفنی با سانترال برقرار می شود در صورت فعال بودن سیستم دیزا فرد به آن وصل می شود. اگر شخص تلفن کننده دارای کد دسترسی به خطوط شهری سانترال را داشته باشد ( این کد از قبل برنامه ریزی شده) می تواند بعد از شنیدن پیغام دیزا کلید * را فشار دهد و با وارد کردن کد از قبل تعیین شده مکالمه خود را از طریق خطوط شهری وارد شده در دستگاه سانترال انجام دهد. برای این کار بعد از وارد کردن کد دسترسی وارد کردن کد آزاد سازی خطوط  (0و9) الزامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد