برای برنامه ریزی در سانترال کم ظرفیت که حداقل خط پشتیبانی 3 و حداکثر آن 8 خط شهری می باشد ، می توان از دو روش اعمال کرد ، از طریق کامپیوتر و یا تلفن مدیریتی .
برای برنامه ریزی از طریق تلفن باید یک گوشی مدیریتی به نام KX-T7730 در دسترس داشت و تمام برنامه ریزی ها با این تلفن امکان پذیر خواهد بود.
در سانترال کم ظرفیت به دلیل کوچک بودن فعالیت شرکت ، کمپانی پاناسونیک برنامه ریزی این دستگاه و هم چنین گوشی های فابل استفاده از این دستگاه را به شکلی ساده طراحی کرد.
دیگر کاربران این سانترال کم ظرفیت می توانند از گوشی های معمولی پاناسونیک مانند KX-S500 , KX-TS520 , KX-TC11 , KX-TS520 , KX-TS620 , KX-TS580 , KX-T7705 استفاده کنند.
شرکت را برای مشتری خود به بت تبدیل کنید .
برای زیباتر جلوه دادن شرکت و آراستن شرکت راه های مختلفی است که هر شرکتی متناسب با نوع دریافت مشتری متفاوت است . مشتری های حضوری و یا مشتری تلفنی هر کدام روش های خاص خود را دارند .
مجموعه کامل باطری back up به همراه کابل رابط فابریک
در شرکتهایی که تماسهای تلفنی دارای حجم زیادی است و افراد زیادی با شرکت در تماس هستند پاسخگویی به حجم زیاد تماس ها بعد از مدتی کاربران (افراد پاسخ گو به تلفن ها) را خسته می کند. این برنامه در بهبود شیوه پاسخ گویی به مکالمات راه حلی بسیار مناسب است به گونه ای با تعریف کردن داخلی های اپراتوری برای دستگاه سانترال تماس های دریافتی به طور منظم در بین این داخلی ها پخش می شود و حجم تماس دریافتی توسط کاربران به تعادل رسیده و این کار روند خستگی افراد را کاهش می دهد و در نحوه پاسخگویی به مشتریان تاثیر فراوانی دارد که در نهایت باعث ایجاد رضایت و اعتماد در مشتری می شود.
کارایی دستگاه های سانترال کم ظرفیت محدود به استفاده از خطوط تلفن می شود و در صورت بروز هر مشکلی برای خطوط عملا فعالیت شرکت را تحت تاثیر خود قرار می داد. سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این قابلیت را ندارد که در صورت توسعه سازمان، ارتقاء یافته و متناسب با فعالیت شرکت خدمات مورد نظر را ارئه کند زیرا حداکثر پشتیبانی این دستگاه 8 خط شهری و توانایی ارائه خدمات را به حداکثر 24 داخلی داشته که این دستگاه از تلفن های آنالوگ و هایبرید صرفا استفاده می کند و تلفن های دیجیتال بر روی این دستگاه 8به24 قابل استفاده نمی باشد.
با هوشمند شدن موبایل ها، کاربران از اینترنت فقط برای جستجو و یا وب گردی استفاده نمی کنند و اینترنت را یک راه ارتباطی آسان و ارزان می دانند.دستگاه سانترال تحت شبکه از اینترنت برای برقراری تماس استفاده می کند که این امر با استفاده از اتصال به شبکه از طریق LAN امکان پذیر می باشد.
دستگاه سانترال
در زمان استفاده نیاز به برنامه ریزی و انجام کلیه مراحل نصب را دارد و
این امر تفاوتی در نوع محصول ندارد. پاناسونیک برنامه ریزی دستگاههای
سانترال خود را از دو روش تلفن پاناسونیک و کامپیوتر امکان پذیر کرده است.
این دو روش هر کدام نیازمند دانشی خاص هستند که مستلزم آموزش سانترال و آموزش نحوه کار با دستگاه تلفن هستند.
نمایندگی
های پاناسونیک این امتیاز را دارا هستند که این کمپانی به صورت دوره ای
اطلاعات به روز شده ی دستگاههای سانترال را در اختیار آنها قرار می دهد.
گروه فنی مهندسی ارتباط به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک با داشتن کادری مجرب و با اطلاعات به روز در مورد دستگاه های سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت، تحت شبکه در خدمت مشتریان است تا در زمینه مشاوره و خرید سانترال، نصب و برنامه ریزی تلفن پاناسونیک و هم چنین تعمیر دستگاه سانترال انجام وظیفه کند.
این شرکت کلیه دستگاههای سانترال و تلفن های
رومیزی و بیسیم خود را با گارانتی معتبر کامتل عرضه
می کند.